obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Wel internet, maar geen telefoon meer
Wija
En ja hoor, het verkeerde nummer in het modem. We kunnen weer contact leggen met de buitenwereld!!!!
 
Eveline
Wij hebben nu al sinds 2007 internet en bellen. nooit problemen gehad, maar sinds afgelopen dinsdag ineens geen telefoon meer. wat hierboven al wordt gezegd.. krijg wel bliepjes dat er gebeld wordt, maar telefoon gaat niet over. als ik naar mijn huisnr bel, krijg ik ook ingesprektoon.

ik ben dus niet recent overgestapt van een andere aanbieder. kan je dan ook nog problemen hebben dat er een verkeerd nummer in het modem zit?

heb de helpdesk al een paar keer gebeld, maar volgens hun hebben wij de boel niet goed geinstalleerd (heeft dat bedrijf van tele2 zelf gedaan!!)

wij hebben nl ook een alarmlijn via kpn. die 5 punts stekker gaat gewoon naar het basisstation van onze telefoon. er loopt dus niet rechtstreeks een lijn van basisstation naar het modem toe..
 
jantjebeton
die alarmlijn kan storingen veroorzaken, dat is wat Tele2 bedoeld met niet goed geinstalleerd.
 
Eveline
ja maar het heeft al 1,5 jaar zo gewerkt, we hebben nooit problemen ermee gehad Frown
 
jantjebeton
het kan zijn dat aan de alarmlijn kant iets verandert is waardoor er ineens storingen optreden.
 
Eveline
alarmlijn loopt wel via aparte kpn lijn geloof ik.. zou dat dan nog veel uitmaken?
 
Eveline
inmiddels technische dienst gesproken, die zouden nog bellen..

lamptje tel1 brandt constant, dus wellicht heeft er kortsluiting in het modem plaatsgevonden.. krijg nieuw modem toegestuurd, wellicht is het probleem dan verholpen..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Wel internet, maar geen telefoon meer', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie