obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Nieuw Abonnee, en nu maar hopen......
t2day
De verwachte leverdatum schuift elke dag verder op Sad

Quote

5. De verwachte technische oplevering vindt plaats op 01 maart 2007
 
t2day

Quote

5. De verwachte technische oplevering vindt plaats op 02 maart 2007
 
t2day
hahaha nou, ook dat geloof ik niet helemaal, dat gaat waarschijnlijk nog wel later voor je worden, bij mij schuift de opleverdatum elke dag een dag verder.
Net nog ff gespiekt, en de datum is nu

Quote

5. De verwachte technische oplevering vindt plaats op 03 maart 2007
 
t2day
Datum verschuift echt van dag naar dag, contact geprobeert te krijgen met de KS via contact formulier, maar daar streven ze binnen 24 uur te reageren, als dat streven hetzelfde streven is als mijn aansluitdatum dan zal dat ook wel iedere dag met een dag opschuiven Sad

Quote

5. De verwachte technische oplevering vindt plaats op 04 maart 2007
 
t2day
Ook ik heb het totale pakket besteld en zou in eerste instantie opgeleverd worden op 11 februari, maar dat is nu al een maand later geworden, 7 maart en daar zal het denk ik niet bij blijven aangezien het elke dag een dag opschuift.
Na een berichtje naar de Klantenservice van Tele2 kreeg ik te horen dat dat te wijten viel aan leveringsproblemen betreffende het modem.

Wat mij opviel was dat de reply van de KS in gebrekkig nederlands was geschreven en dat de opmaak ook van geen kanten deugt.

Quote

U heeft bij ons een aanvraag gedaan voor een aansluiting van Tele2. De aansluiting zal door ons op 2-3-2007 opgeleverd.

De reden hiervoor ligt bij het feit dat we een vertraging met onze modems hebben.
Als wij u nu technisch opleverden zou u geen internetsignaal hebben, terwijl u nog niet in bezit bent van het juiste modem.
Hierdoor zou u mogeliijkerwijs van uw huidige provider geen internet meer hebben. Het is dus voor uw eigen bescherming.


En dan te bedenken dat ik helemaal geen internet aansluiting heb op dit moment!
Gewijzigd door t2day op 21 januari 2007, 09:40
 
t2day
Vandaag, dinsdag 6 februari 2006, email ontvangen van iemand die zich zelf WebServiceTele2 noemt, hij wist mij te vertellen dat mijn order vandaag was doorgevoerd en dat de streefdatum vanaf nu niet meer zou opschuiven, maar zou blijven staan op 23 maart, op die datum zou alles dus voor elkaar moeten zijn.

Ik blij dus....of niet....iets zegt mij dat dit misschien toch niet helemaal zal gaan zoals beloofd, vreemd he Grin
 
Bill
Tja de tijd zal het leren!

Maar profiteer je dan wel van nieuwe snelheden?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
t2day

Quote

Bill schreef:
Tja de tijd zal het leren!

Maar profiteer je dan wel van nieuwe snelheden?


nieuwe snelheden? vertel Shock
Ik heb een abo aangevraagd voor het tot 20 Mbit pakket, kan dus net zo goed 3 Mbit zijn LOL
 
Bill
Nee hoor, dan heb je de nieuwe snelheden wel! Controleer desnoods eens de te verwachten snelheid door de afstand naar de telefooncentrale te meten link
en dan deze grafiek te bekijken.

snelheid%20vs%20afstand%20adsl2+
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
t2day
De afstand vanaf uw postcode naar de telefooncentrale is onbekend.

Op 22 mei 2003 is voor het laatst de dekking bepaald voor de centrale Lelystad-Zuid (voor Versatel in september 2002). Op dat moment is het onderstaande beschikbaarheidsoverzicht gegenereerd. Als U op de link van een aanbieder klikt wordt er een nieuw venster geopend dat een real-time postcodecheck bij de desbetreffende aanbieder laat zien.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw Abonnee, en nu maar hopen......', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuw tv-menu vreselijk onhandig ! Balen ! TV diensten : 2 08 apr 2017
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Hoezo Nieuw Contract bij Tele2?!? Klacht over Tele2 : 13 17 jul 2013
Beltegoed nog maar half jaar geldig Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 1 30 jul 2012
Philips NetTV wil maar niet werken Helpdesk : 6 21 jul 2012
Advertentie