obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Nieuw Abonnee, en nu maar hopen......
t2day
....dat alles gaat zo als IK dat graag zou wensen :D

donderdag 28 december 2006 heb ik mij via internet aangemeldt bij Tele2 voor een Tele2 TV Gold pakket.
Dit houdt in:


Eenmalig 50 euro video tegoed (t/m 2 maanden na oplevering)
Gratis Kinderprogramma's
Gratis Uitzending gemist
Tele2 Voetbal tot augustus 2007
Meer dan 70 TV en Radio-zenders
Tele2 Videotheek
Tele2 Compleet (20 Mb ADSL en Telefonie)


Dit gaat mij de eerste 6 maanden € 34,90 kosten en daarna € 44,90

Aangezien ik zeer slechte ervaringen met mijn vorige ISP had (Planet), niet wat betreft de geleverde diensten, maar opzeggen was nogal een probleem (zie Radar forum), print ik nu alles uit en hou overal een kopie van!
Ook ga ik m'n bevindingen hier op het forum bijhouden als een soort logboek.

Binnen 3 dagen krijg ik als het goed is een bevestiging via de post.

Quote

Orderplanning

Wanneer u vandaag bestelt, streeft Tele2 ernaar om uw abonnement voor 12 feb 2007 op te leveren. Via uw persoonlijke klantpagina houdt Tele2 u op de hoogte over de voortgang van uw bestelling.


Krijg ik het webadres van mijn persoonlijke klantpagina tegelijk met mijn bevestiging of heb ik ergens overheen gelezen?
Nummerportering moet ik dat direct aanvragen of kan dat pas als ik een aansluiting heb?


To Be Continued........
 
t2day
Vervelend dat het bij jou niet loopt zoals je graag had gewild, hoop inderdaad dat dat bij mij anders zal zijn.
Je hebt het in één van de laatste zinnen erover dat je gelukkig nog de respijt periode van Tele2 hebt, maar volgens mij is die allang verlopen zoals je zelf in punt 2. al aangaf

Quote

2. De respijtperiode van uw bestelling is verstreken.


Ik heb bij het aanmelden nergens gezien dat ik m'n nummer kon porteren (of hoe dat ook heet Grin), zal er wel weer overheen gelezen hebben.
 
t2day
Ok, dat zou kunnen alleen is het dan te hopen dat je niet een welkomstbrief ontvangt met de "oude" datum Shock, of dat ze zeggen dat ze die wel verzonden hebben terwijl jij hem nooit ontvangen hebt.
Probeer dat maar eens te bewijzen Sad
 
t2day
Dat is inderdaad een bericht waar je weinig mee kan..... Frown
Gewijzigd door t2day op 30 december 2006, 06:41
 
t2day
Hey, dat is goed nieuws (denk ik :p)
Hopen dat je huidige provider dan ook een beetje mee wil werken Wink
 
t2day
Gisteren 04/01/2006 de welkomstbrief van Tele2 ontvangen.
Hier staat de bevestiging van mijn keuze bij Tele2, Tele2 Compleet TV Gold.
En nog eens uitgelegd wat dat betekend.

Ook staat er het volgende

Quote

Over ongeveer zeven weken kunt u na ontvangst van de activatiebrief met het installatiebedrijf van Tele2 een afspraak maken voor de installatie door een monteur.


7 weken zou 22 februari zijn, maar bij m'n aanmelding werd gestreefd naar een oplevering voor of op 11 februari.
Er staat ook nog bij dat deze termijn 'ongeveer' is, dus ook langer Sad.
Kan ook korter, maar dat zal wel niet met mijn geluk hahaha.
Vervelende daarvan is dan dat de termijn Eredivisie voetbal aanzienlijk verkort wordt, want die is maar tot augustus 2007.

Maar goed, als verder alles goed verloopt hoor je mij daar niet over klagen!
 
t2day
Even een kleine update.

Ondanks dat mijn respijt periode van 7 dagen nog niet eens voorbij is is de verwachte opleverdatum al met 11 dagen opgeschoven naar

Quote

De verwachte technische oplevering vindt plaats op 22 februari 2007


De periode gratis Eredivisie voetbal tot augustus 2007 wordt op deze manier wel in sneltreinvaart korter!

Erg jammer!
 
t2day
En voor je het weet is het weer 3 dagen opgeschoten Sad

Quote

5. De verwachte technische oplevering vindt plaats op 25 februari 2007
 
t2day
En nog geen 2 dagen later is de datum alweer 2 dagen opgeschoven Sad

Quote

5. De verwachte technische oplevering vindt plaats op 27 februari 2007
 
Bill
Ik hoop dat je de finale kunt zien via Tele2 Voetbal augustus 2007.

Nu kijk ik niet zoveel televisie, maar ik heb al een tijdje geen reclame meer gezien voor Tele2 producten! Wel van andere ISP's.

Als deze observatie correct is dan zou het kunnen zijn dat ze de reclame stopgezet hebben omdat ze de aanwas van nieuwe abonnees niet aankunnen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw Abonnee, en nu maar hopen......', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
nieuw tv-menu vreselijk onhandig ! Balen ! TV diensten : 2 08 apr 2017
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Hoezo Nieuw Contract bij Tele2?!? Klacht over Tele2 : 13 17 jul 2013
Beltegoed nog maar half jaar geldig Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 1 30 jul 2012
Philips NetTV wil maar niet werken Helpdesk : 6 21 jul 2012
Advertentie