Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Geblokt beeld
misssan
Ik ben nu na een maand nog steeds zeer ontevreden over eigenlijk alles van tele2!
Zowel van mijn internet als digitaal en de service!
Medewerkers zouden een tijd geleden al contact met mij opnemen over het vieze geblokte beeld van digitaal! Nou niemand neemt contact op! Ik kijk geeneens naar digitaal ik irriteer me er rot aan! Ik kijk gewoon via de kabel dat is nog beter dat de rotzooi van tele2! Ik zit er nog 11 maanden aan vast (ja ja ik ben al aan t aftellen) Tele2 gaat er 100% weer uit!!!! Wat verschrikkelijk slecht! Gatverdamme! Ik ga dit ook aankaarten bij KASSA van de vara en misschien ook wel bij radar! Want het was vanaf dag 1 al slecht en ik kon niet erop terug komen, volgens mij heb je een proefperiode... Het laatste woord is hier nog niet over gezegd!!!Angry

nog 10 en een halve maand voor ik tele2 kan opzeggenFrown
 
cornfed
Vindt je gewoon het beeld zelf niet goed of is je snelheid te laag voor de tv stream?
Gewijzigd door cornfed op 05 April 2009, 20:21
 
misssan
Weet ik veel, hoe bedoel je? 20 mb internet toch, of bedoel je dat niet?
Gewijzigd door misssan op 06 April 2009, 10:50
nog 10 en een halve maand voor ik tele2 kan opzeggenFrown
 
cornfed
Nee, je werkelijke snelheid. Doe een paar keer een .bin download van de Tele2 server.
http://www2.versatel.nl/100mb.bin

Wel van te voren de decoder uitzetten. (stekker uit)
 
misssan
Wat gebeurd er dan? Hij gaat iets downloaden.
nog 10 en een halve maand voor ik tele2 kan opzeggenFrown
 
cornfed
Dat is ook de bedoeling.
Onthoud of noteer met welke snelheid dat is.
De .bin bestand(en) kan je daarna weggooien.
 
misssan
1.2MB/sec

(Stekker uit de decoder is niet nodig want die zit er geeneens in, wij kijken weer gewoon via UPC kabel)Sad
Gewijzigd door misssan op 07 April 2009, 07:39
nog 10 en een halve maand voor ik tele2 kan opzeggenFrown
 
Qrius
Netjes hoor die snelheid.
Heb je verbinding ?? halloo ?
 
Tele2 Webcare
Geachte Missan,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
cornfed
Met je snelheid is niets mis mee.
Dan ga ik er vanuit dat je niet tevreden bent met de beeldkwaliteit die de decoder doorgeeft aan je tv.
Je hebt vast en zeker een grote, 'platte' tv?

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geblokt beeld', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Paars beeld Algemeen : 3 27 Mar 2014
Denon 1912 AV receiver geeft geen beeld/geluid Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 14 Jan 2013
beeld kleurt rood TV diensten : 19 07 Jun 2012
Geen TV beeld TV diensten : 2 08 May 2012
geen beeld maar wel geluid Storing : 1 29 May 2011
Advertentie