obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
draadloosnetwerk 2 keer te zien
ingeborg
Niet meteen beginnen te lachen, please, het zal vast een domme vraag zijn maar ik stel hem toch maar.Wink

Ik heb zitten frobelen met mijn draadloze netwerk en op een of andere manier zie ik nu twee netwerken van mij.

Hij staat dus twee keer in de lijst als ik netwerken zoek, hoe kan dit, ik kan op beide aanmelden en beide hebben hetzelfde IP.

Hoe kan dit en wat heb ik verkeerd gedaan, want daar ga ik wel van uitGrin
 
cornfed
Welke windows versie heb je?
 
ingeborg
Sorry, dat het ik er niet bij gezegd, Vista op mijn laptop en computer.
 
cornfed
Kijk eens in het Netwerkcentrum.
Klik op Aanpassen en dan op Netwerklocaties samenvoegen of verwijderen.

Daar zal je de twee bewuste netwerken zien staan en dan kan je het beste ze allemaal verwijderen. Wel even van te voren de sleutel noteren.
Doe dan nog een keer je netwerk uitkiezen.
Dan moet het goed zijn.
 
ingeborg
Dat heb ik gedaan, maar hij blijft er twee aangeven en op beide kan ik mij aanmelden.

Ik heb geen idee, maakt het trouwens iets uit, is het een probleem?

Ik heb alles verwijderd en wil mij aanmelden bij een netwerk en in die lijst waarbij ik iedereen zie in mijn buurt met een draadloosnetwerk, zie ik dus twee keer mijn netwerk.Shock
Gewijzigd door ingeborg op 08 april 2009, 20:41
 
cornfed
Heb je de netwerknaam ooit veranderd?
Heeft de buurman misschien ook een Tele2 aansluiting?
 
Anoniempje
Mijn advies is een unieke ssid naam geven, channel op auto en beveiliging uitzetten. als je verbinding hebt beveiliging aan zetten.

Wijzigingen op het modem alleen bekabeld doen. Wifi kan voor problemen zorgen Smile
 
ingeborg
Ik heb alles nog een keer opgevolgd en het is helemaal gelukt.Grin

Heel erg bedankt voor alle hulpSmile
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'draadloosnetwerk 2 keer te zien', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
netwerkschijf van buiten af niet te zien Algemeen : 2 31 okt 2011
tele2 snelheid / helpdesk iedere keer ander verhaal Snelheid : 8 15 mrt 2010
Geen draadloos internet te zien... Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 8 13 dec 2009
Modem valt elke keer uit Storing : 8 29 mei 2009
Advertentie