Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
netwerkschijf van buiten af niet te zien
|
|
masko |
Geplaatst op 30 October 2011, 14:17
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 04 Nov 2009 |
hallo wie kan mij wat tips geven over het instellen van mijn netwerkschijf . ik heb de davolink en daar achter een draytek 2910 vc en daar mijn netwerkschijf aan gekoppeld 10.0.0.99 davolink 192.168.1.1 draytek 10.0.0.1 netwerkschijf 10.0.0.99 ik heb al alle mogelijk heben op het forum getest maar krijg geen verbinding van buiten af interen werkt hij goed. wie kan me op weg helpen of wat info geven wat ik doen. m.v.g. masko |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 31 October 2011, 11:52
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Met de setup van je netwerk die je nu hebt, moet je eerst de poorten openen in de eerste router (Davolink) naar de tweede router (Draytek). En dan in de tweede router de poorten openen naar je netwerkschijf. Het handigste is nu om te checken welke ip adres de Draytek nu krijgt van de Davolink (192.168.1.???) En dat ip adres in de DMZ Host te zetten van de Davolink. Dan is alle verkeer open naar de Draytek. Dan moet je daar je poorten openen naar je NAS in de Draytek. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'netwerkschijf van buiten af niet te zien', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
vaste telefonie niet meer kunnen bellen | Tele2 vaste telefonie (analoog) | : 3 | 11 Jun 2017 |
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 | Algemeen | : 5 | 11 Feb 2017 |
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer | Algemeen | : 1 | 01 Jan 2017 |
zonnet email verzenden gaat niet meer | Algemene computer vragen. | : 16 | 06 Sep 2016 |
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 | TV diensten | : 2 | 21 Aug 2016 |
Advertentie