obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Samsung decoder en HD-recorder
gschaareman
Wij zijn recentelijk overgestapt van ZIGGO (vh Casema) naar TV Gold van Tele2.
Bij ZIGGO konden wij via de coax-kabel zowel met de video- als met de HD-recorder verschillende programma's TEGELIJK opnemen en kijken naar een ander programma.
Uit wat -oudere- forumberichten maken wij op dat dit in 2007 en 2008 NIET mogelijk was bij Tele2.
Is dat nu nog zo?! want het lukt ons niet om andere programma's op te nemen dan die waarnaar wij kijken of de decoder instellen op het gewenste programma/kanaal als wij weg zijn.
Zo ja, wat vreemd/ouderwets. Moeten we dan weer terug naar het kabelabonnement????????

Hartelijk dank voor Uw advies/reaktie.
 
cornfed
Je kan maar één kanaal kijken of opnemen per decoder. Dat was al zo en blijft ook zo.
Je kan wel vragen of je nog een tweede decoder kan krijgen.
Tele2 checkt dan je snelheid van je internetverbinding.
Als er genoeg capaciteit is, kan je nog een tweede decoder krijgen.
Als je niet genoeg snelheid hebt, is het helaas pindakaas.
 
gschaareman
Beste Bill,

Hartelijk dank voor de snelle reaktie!
Aangezien wij de HD-recorder niet voor niets hebben gekocht zullen we dus ZIGGO maar weer als kabelaar erbij nemen en bekijken of het op termijn nog wel interessant blijft om de digitale decoder van Tele2 erbij te houden.

Met vriendelijke groet,
 
cornfed
Ik ben Bill niet! Ik ben veel knapper!

<---- zie fotoGrin
Gewijzigd door cornfed op 22 april 2009, 17:17
 
jantjebeton
lol, hoe moet Bill er dan wel niet uitzien Grin
 
blondendom
Ik heb hetzelfde probleem maar kwam daar pas achter toen de monteur weg was.... balenAngry! De monteur had de HD-recorder ook niet aangesloten bleek later. Heeft hier ook totaal niet over gesproken behalve dat hij vrolijk zei dat ik een scartkabel overhield..... Heb nu de Ziggo analoog kabel weer in de muur geprikt (abonnement loopt nog tm oktober) en die weer in de HD recorder, maar signaal is sneeuwerig.
Tis toch te gek dat je een tweede decoder moet kopen ad. euro 50 om iets op te nemen dat je niet al zit te kijken???? Kheb hier allemaal geen verstand van en rekende er op dat ALLES zou werken als de monteur was geweest.
Boos, verdrietig, blondendom.... Frown
 
Bill

Quote

jantjebeton schreef:
lol, hoe moet Bill er dan wel niet uitzien Grin


stefan%20aap

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
cornfed
Hey, Bill

Ik zie dat je extreem makeover resultaat had! Gefeliciteerd, zeg! Grin

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Bart83
Omdat ik het onderwerp er niet echt bij zag staan, heb ik degene genomen die er het dichtst bij in de buurt komt.

Ik heb een LG HD recorder aangesloten op mn decoder. Afspelen van dvd's werkt prima, opnemen ook, alleen het afspelen lukt niet. Ik krijg bij mn recordermenu een sneeuwbeeld als mn decoder uit is. Dat is het probleem niet. Alleen de zenders kan -ie niet vinden. Wellicht een verschil tussen analoge en digitale zenders? Hoe kan afspelen???
 
cornfed
Je had gerust een eigen topic mogen beginnen. Dat mag altijd hier.

Helemaal snap ik je verhaal niet zo.
Hoe heb je alles aangesloten tussen decoder, hd recorder en tv?

Wat ik je nu wel al kan meedelen is dat je geen gebruik kan maken van de tuner van de hd recorder.
De decoder is je tuner nu. Dus alleen daar kan je de zenders wisselen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Samsung decoder en HD-recorder', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Eigen DVD recorder aansluiten Storing : 4 14 nov 2013
Samsung s4 setupbox Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 4 30 okt 2013
Advertentie