Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Eigen DVD recorder aansluiten
|
|
jvantoren |
Geplaatst op 10 November 2013, 09:50
|
Activiteit » Bergen op Zoom » 4624GN » TV,Internet & Bellen » Davolink ADSL » Film1 Berichten: 3 Lid sinds: 03 Dec 2009 |
Ik had zelf al een DVD recorder toen ik een abonnement op Tele2 (tv, internet en telefoon) nam. In eerste instantie alles direct met een scart kabel naar de TV en natuurlijk kan ik dan niets opnemen. Toen eerst de box van Tele2, die aangesloten op de DVD recorder en die met een Scart naar de TV. Als ik nu de zender wil laden vanuit de TV komt het bericht: Uw TV is niet geschikt voor Teleladen. Weet iemand een oplossing? |
|
|
strider |
Geplaatst op 10 November 2013, 13:14
|
Activiteit » Nijmegen » TV,Internet & Bellen » Davolink ADSL Berichten: 28 Lid sinds: 28 Apr 2013 |
Enige mogelijkheid is de juiste zender kiezen op de Tele2 decoder en dan met je recorder gewoon opnemen. Teleladen is iets van je TV dat niet werkt met deze spullen. Het werkt alleen met analoog (coax). |
|
|
jvantoren |
Geplaatst op 12 November 2013, 08:18
|
Activiteit » Bergen op Zoom » 4624GN » TV,Internet & Bellen » Davolink ADSL » Film1 Berichten: 3 Lid sinds: 03 Dec 2009 |
Bedankt Strider. Dat kan wel kloppen want voorheen bij Ziggo (via de kabel) werkte het wel. Maar.. zijn er geen hulpmiddelen die dat kunnen nabootsen? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 14 November 2013, 00:22
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Waarom niet het SCART (video/audio) signaal splitsen voor tv en recorder? De meeste recorders hebben een SCART ingang en uitgang. Dan kan je de TV en de decoder aansluiten erop. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eigen DVD recorder aansluiten', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Amino 150 op versterker aansluiten. | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 2 | 01 Oct 2017 |
Tele2 met eigen modem en eigen router | Algemeen | : 2 | 08 Aug 2016 |
Tele2 adsl en eigen modem | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 8 | 24 Feb 2016 |
mailmap op eigen harddisk | Algemeen | : 5 | 24 Jan 2016 |
sateliet ontvanger op modem aansluiten | Helpdesk | : 2 | 07 Jun 2014 |
Advertentie