obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Eigen DVD recorder aansluiten
jvantoren
Ik had zelf al een DVD recorder toen ik een abonnement op Tele2 (tv, internet en telefoon) nam.
In eerste instantie alles direct met een scart kabel naar de TV en natuurlijk kan ik dan niets opnemen.
Toen eerst de box van Tele2, die aangesloten op de DVD recorder en die met een Scart naar de TV.
Als ik nu de zender wil laden vanuit de TV komt het bericht: Uw TV is niet geschikt voor Teleladen.
Weet iemand een oplossing?
 
strider
Enige mogelijkheid is de juiste zender kiezen op de Tele2 decoder en dan met je recorder gewoon opnemen. Teleladen is iets van je TV dat niet werkt met deze spullen. Het werkt alleen met analoog (coax).
 
jvantoren
Bedankt Strider.
Dat kan wel kloppen want voorheen bij Ziggo (via de kabel) werkte het wel. Maar.. zijn er geen hulpmiddelen die dat kunnen nabootsen?
 
cornfed
Waarom niet het SCART (video/audio) signaal splitsen voor tv en recorder?
De meeste recorders hebben een SCART ingang en uitgang.
Dan kan je de TV en de decoder aansluiten erop.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Eigen DVD recorder aansluiten', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 25 feb 2016
mailmap op eigen harddisk Algemeen : 5 24 jan 2016
sateliet ontvanger op modem aansluiten Helpdesk : 2 07 jun 2014
Advertentie