Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Mailstoring Zonnet
|
|
Bob van der Bips |
Geplaatst op 29 April 2009, 05:40
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 29 Apr 2009 |
Mail van Zonnet hapert hier. Kan slecht af en toe opgehaald worden. Meestal krijg ik echter een SMTP foutmelding. Webmail inloggen lukt al helemaal niet. Meer mensen hier last van? |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 01 May 2009, 09:56
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Geachte Bob van de bips Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl Met vriendelijke groeten, Tele2 webservice |
|
|
tulp |
Geplaatst op 10 June 2009, 09:00
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 19 May 2009 |
Ik ben zo vrij geweest om mijn SMTP probleem ook naar jou email te sturen, dit via webmail ... ik moet dan wel een paar keer proberen om contact met de server te krijgen maar het bericht wordt uiteindelijk verstuurd (hoop ik) Voor alle duidelijkheid, mijn grootste probleem is de SMTP server. Ik kan wel mn email ophalen en webmail is ook bereikbaar voor mij. Ik had ook veel problemen met de bereikbaarheid van sites, maar dank zij de OpenDNS tip hier op het forum is dat grotendeels voorbij. Met vriendelijke groet, |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mailstoring Zonnet', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
zonnet email verzenden gaat niet meer | Algemene computer vragen. | : 16 | 06 Sep 2016 |
storing webmail zonnet | Storing | : 3 | 31 Jan 2013 |
Niet alle zonnet mail komt aan | Storing | : 10 | 17 Dec 2012 |
Webmail Zonnet werkt niet of slecht | Algemeen | : 3 | 19 Jun 2012 |
zonnet webmail storing | Storing | : 8 | 05 Mar 2012 |
Advertentie