obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Webmail Zonnet werkt niet of slecht
gelissengeluid
Vorige week, veel problemen met inloggen en verbinding valt vaak weg, geen mails kunnen ontvangen. Vrijdag gebeld met Tele2,
gezegt werd: problemen zijn bekend, ze werken er hard aan om dit op te lossen. Zaterdag morgen ben ik door tele2 teruggebeld, problemen zouden zijn opgelost. "s avonds weer problemen, inloggen was niet meer mogelijk. klantenservice gesloten na 17.00 uur.
Live chat gevoerd, ik kreeg te horen: problemen met zonnet kunnen pas maandag telefonisch gemeld worden. Zonnet is toch overgenomen door Tele2. Is dit de service van tele2?
Ik zou dus niemand aanbevelen om het alles in een pakket van Tele2 te nemen.
Wat ik in dit forum lees spelen de problemen op de webserver al vanaf 5 juni. Is de apparatuur van Tele 2 dan zo verouderd of slecht.
Wordt er niet geinvesteerd in nieuwe apparatuur?

mvg Wim
 
cornfed
Zulke problemen hebben vrijwel altijd met geld te maken.
Niet dat Tele2 geen geld heeft. Eerder het gebrek om op tijd te investeren als er dingen mis gaan.
Tele2 zit nu als ISP in een dalende markt. Steeds minder klanten en dus moet je elk centje dubbel omdraaien.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Merino
Ik zou iedereen willen aanraden, nooit en bij niemand een alles-in-één verplichting aan te gaan. Verstandige mensen doen aan risico-spreiding. Dat ís wat duurder, maar biedt meer zekerheid.
ex. Tele2 gebruiker. Nu tevreden Solcon Internet & bellen klant. Houder van de Pitbull Award.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Webmail Zonnet werkt niet of slecht', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie