obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Van plan om 'Internet/Bellen/TV abbo te nemen.
Enes_81
Op dit moment hebben wij thuis Internet/Bellen van online & gewoon tv via de kabel (UPC)
We zijn van plan om een HD tv aan te schaffen en daarbij Digitale tv te nemen.

We hebben al Online sinds het Wanadoo heette 2/3 jaar al dus. toen was ik er nog hardstikke tevreden mee,
maar sinds het online is wilt de internetverbinding wel eens uitvallen en dan heb ik het nog niet eens over de telefoon die het bijna nooit doet!

Dus heb ik gezocht naar een 3in1 pakket en ik kwam uit op die van Tele2, vanwege de goede prijs/'kwaliteit?' verhouding.


Nou hebben wij thuis 4 tv's(GEEN HD) en komt er binnenkort dus een HD tv in de plaats van 1 van die andere.
Heb ook 3pc's, Nokia n82 & PSP. waarmee ik op het draadloze netwerk wil.

Op de site van Tele2 staat dat ik een 2e decoder kan bestellen.
-------------

Nou is mijn vraag.. Is dit abonnement geschikt voor mij & Hoeveel extra decoders kan ik bestellen??

Mvg

Enes
 
Tele2 Webcare
Geachte Enes_81

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer. Ik ben een medewerker van
Tele2 en kan voor u kijken wat de eventueele opties zijn. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Tele2 webservice
 
cornfed
Je kan wel internet en telefonie afnemen van Tele2, maar van televisie zou ik wegblijven.
Je kan maximaal 2 decoders krijgen (en dus maximaal naar 2 verschillende kanalen kijken) en er is te weinig bandbreedte voor fatsoenlijk ontvangst voor HD tv's.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Van plan om 'Internet/Bellen/TV abbo te nemen.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
kinderen veilig en beschermd het internet op te laten gaan Tele2 Internet beveiligingspakket : 2 22 nov 2018
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Internet ineens te traag voor tv Snelheid : 2 09 jan 2016
Savonds traag internet Snelheid : 8 04 jan 2016
Advertentie