Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Helpdesk
|
|
Hilario |
Geplaatst op 17 June 2009, 15:09
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 17 Jun 2009 |
Gebruiker van Tele2allin,2 dagen zonder ontvangst gezeten,dus geen internet,geen telefoon. Met de GSM de helpdesk gebeld,met een herlaadkaart waar nog 33 euro op stond,ik werd zolang aan het lijntje gehouden dat ik met die 33 euro niet toekwam,en mijn bel tegoed moest bijladen.Dan nog eens 5 euro van de kaart.telkens mijn beltegoed op was,moest ik dus opnieuw bellen en telkens een andere operator en telkens opnieuw mijn verhaal moeten doen.Dit noem ik het reinste boerenbedrog!!!!Er werd dan toch na aandringen een technieker gestuurd die een nieuwe box geinstalleerd heeft. Nu kan ik mijn e-mail niet meer openen en niet meer inloggen bij Tele2 zelf,de technieker heeft daar zelf voor gebeld,ze gingen het wachtwoord resetten,maar niets gebeurd. Bedankt Tele2 |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 17 June 2009, 15:46
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Voor de goede orde zal ik vermelden dat het Tele2 België betreft. Tip voor Nederlandse Tele2-ers: Je kan Tele2 ook e-mailen: webservice@tele2.nl Vraag in je mail je terug te bellen wegens uitval van de telefoonlijn. |
|
|
Bill |
Geplaatst op 17 June 2009, 16:01
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 916 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Quote Dan wel een mobiel nummer opgeven! Of zeggen dat je uitgaande telefonie niet meer werkt, maar wel oproepen kunt ontvangen. [offtopic]Er zijn vaker Belgische Tele2 gebruikers op dit Forum. Als er in België behoefte aan is kan ik een Forum gericht op België opzetten.[/offtopic] |
|
|
BMW318TI |
Geplaatst op 17 June 2009, 17:23
|
Activiteit Berichten: 70 Lid sinds: 13 Apr 2009 |
Hmm klantenservice wat is dat bij Tele2? Mijn probleem: Hallo beste webservice@tele2.nl, Ik heb contact met jullie helpdesk opgenomen, maar tot heden niets van gehoord na drie belpogingen van jullie service. Ik had meerdere keren gebeld en gemaild over mijn problemen. Mijn gezonden mail: Ik heb je advies opgevolgd en jullie klantenservice opgebeld. Een van jullie medewerkers heeft mijn probleem aan jullie technische dienst voorgelegd. Afspraak was: dat ik na 18:00 gebeld zal worden. Echter zo te zien werd ik steeds gebeld voor 18:00, maar gelukkig was iemand thuis en die heeft probleem uitgelegd. Mijn probleem is heel simpel: inkomend telefoon verkeer doet van de meeste tijd gewoon niet! Wanneer het wel doet is de geluidskwaliteit erg slecht! Simpeler kan ik niet uitleggen! Het is alweer 1,5 week verstreken, maar nog steeds hetzelfde problemen. Dus ik kan weer opnieuwe bellen en hopen op een ooplossing. Nee ik begin nu beetje vervelend te vinden sinds april! Ik hoop echter dat het voorgoed opgelost wordt. Opzeggen kan ik nog altijd doen, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling! Mvg Kt.tra |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 18 June 2009, 12:36
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Geachte BMW318TI Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl Met vriendelijke groeten, Tele2 webservice |
|
|
BMW318TI |
Geplaatst op 22 June 2009, 15:36
|
Activiteit Berichten: 70 Lid sinds: 13 Apr 2009 |
Ik werd paar keren netjes gebeld door Tele2 echter ik was niet thuis dus ze proberen weer op een andere tijdstip. Zo hoort dat! ga zo door Tele2! Gewijzigd door BMW318TI op 22 June 2009, 15:37 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Helpdesk', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Verschil in meting naar centrale vanuit helpdesk | Algemeen | : 32 | 09 Feb 2011 |
helpdesk...... ik word gek!!! | Algemeen | : 2 | 28 Oct 2010 |
Bereikbaarheid fiberspeed helpdesk | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 5 | 25 Sep 2010 |
tele2 snelheid / helpdesk iedere keer ander verhaal | Snelheid | : 8 | 15 Mar 2010 |
Langere Wachttijd Helpdesk | Algemeen | : 1 | 03 Mar 2010 |
Advertentie