Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
helpdesk...... ik word gek!!!
|
|
Julie |
Geplaatst op 28 October 2010, 12:57
|
Activiteit Berichten: 1 Lid sinds: 28 Oct 2010 |
Hallo, Wie heeft er tenenkrommende ervaringen met helpdesks? Wie is in gevecht met een internetprovider en telefoonaanbieder maar komt niet verder vanwege de helpdesk-terreur? Ik ben opzoek naar verhalen voor een documentaire, verhalen van mensen die van het kastje naar de muur worden gestuurd. Zit één van jullie midden in een gevecht met een internetprovider? Reageer! Dan neem ik contact op. De documentaire is van Frans Bromet (www.bromet.nl) en gaat niet alleen over helpdesks maar over het Nederland van nu, waarin veel mensen zich machteloos voelen. Hartelijke groeten, Julie van Traa Edit MOD; Topic verplaatst naar Algemeen, zoals het plaatsings verzoek luidde. Gewijzigd door kobus1960 op 28 October 2010, 13:55 |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 28 October 2010, 14:00
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Misschien moet je even contact zoeken met Youp van 't Hek. Die is ook een dergelijke actie gestart, te zien op o.a. Pauw en Witteman, GeenStijl, Powned, AD, Wakker Nederland, Telegraaf enz enz. heeft reeds meer dan 10.000 Twitter followers, Denk gelijk even aan de rechten op een idee/actie. Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'helpdesk...... ik word gek!!!', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Hoe word ik verbindbaar? | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 1 | 20 Oct 2014 |
Verschil in meting naar centrale vanuit helpdesk | Algemeen | : 32 | 09 Feb 2011 |
Bereikbaarheid fiberspeed helpdesk | Internet tot 50 Mbit/s via VDSL | : 5 | 25 Sep 2010 |
tele2 snelheid / helpdesk iedere keer ander verhaal | Snelheid | : 8 | 15 Mar 2010 |
Langere Wachttijd Helpdesk | Algemeen | : 1 | 03 Mar 2010 |
Advertentie