obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
 Onderwerp afdrukken
Overstapservice
Blink
Als alles goed gaat stap ik op 15 juli 2009 over van KPN naar Tele2.
Dit is reeds 2 maanden geleden aangevraagd. Tot op heden heb ik echter nog geen bevestiging ontvangen van KPN. Ik heb wel al diverse malen met Tele2 en KPN gebeld. Bij Tele2 zeggen ze een bevestiging te hebben gehad van KPN i.v.m. de overstap en bij KPN zeggen ze van niets te weten.
Daarbij zeggen ze bij KPN dat ze pas heel kort vantevoren kunnen zien of ik ga overstappen.
Ik vind het allemaal maar vreemd.
Is er iemand die ervaring heeft met de overstapservice en heeft er iemand herkenning bij bovenstaand verhaal?
 
Blink
Dank voor je antwoord.
Het gaat om een overstap van InternetPlusbellen van KPN naar Internet en Bellen van Tele2.

Het gaat mij erom dat ik het zo vreemd vind dat KPN zegt niets te weten van een opzegging/overstap en Tele2 zegt dat zij zelfs een bevestiging hebben gehad van KPN. Dat is toch raar.
Daarbij komt dat op de website MijnKPN eerder een einddatum van mijn contract stond en die is nu ineens "verdwenen". Er staat nu bij einddatum contract: onbekend.
 
Tele2 Webcare
Geachte Blink,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Webservice Tele2
 
Blink
Bedankt. Ga ik direct doen.
 
Blink
Ik ben vandaag gebeld door de webservice van Tele2.
Ik kan alleen maar zeggen: petje af! Wat een topservice. Hartstikke bedankt voor de snelle reacties.
 
Bill
Wat is het resultaat?
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Blink
Het resultaat is dat alles netjes geregeld is. Alles is nogmaals nagevraagd bij KPN en dat contract wordt per 13-7-09 overgenomen door Tele2.
Het blijkt alleen dat ze bij de helpdesk van KPN niet kunnen zien of er een overstap plaats gaat vinden.
 
zx12richard
Geintje had ik ook van tele2 naar UPC. UPC claimt diverse malen het wel te hebben verstuurd, en tele2 weet van niets.

Aangezien beide qua provider best shit zijn, wie moet je geloven?????????
UPC Fibernet30.

825768194
 
wallia
Sinds vorige week donderdag geen telefoonverbinding meer (zitten tot 1 maart nog bij Ziggo). Volledig pakket (tf+internet+TV) ontvangen. Proberen aan te sluiten, maar TV blijft maar "loading"geven en GEEN TF ! Via mobiel(!!!) naar Tele2 gebeld en uiteindelijk zal een monteur a.s. woensdag worden gestuurd (gratis, omdat ik nieuwe klant ben)
24/2 inmiddels keurig door monteur alles aangesloten en het werkt prima (de bekende haperingen daargelaten!) Goeie service Tele2 !!!
Gewijzigd door wallia op 27 februari 2010, 18:26
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstapservice', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Overstapservice Opleveringsproblemen : 2 02 jun 2010
Advertentie