Onderwerp bekijken
Meld hier je ervaringen met monteurs, vertragingen in de oplevering van je verbinding.
Overstapservice
|
|
Blink |
Geplaatst op 30 June 2009, 18:32
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 30 Jun 2009 |
Als alles goed gaat stap ik op 15 juli 2009 over van KPN naar Tele2. Dit is reeds 2 maanden geleden aangevraagd. Tot op heden heb ik echter nog geen bevestiging ontvangen van KPN. Ik heb wel al diverse malen met Tele2 en KPN gebeld. Bij Tele2 zeggen ze een bevestiging te hebben gehad van KPN i.v.m. de overstap en bij KPN zeggen ze van niets te weten. Daarbij zeggen ze bij KPN dat ze pas heel kort vantevoren kunnen zien of ik ga overstappen. Ik vind het allemaal maar vreemd. Is er iemand die ervaring heeft met de overstapservice en heeft er iemand herkenning bij bovenstaand verhaal? |
|
|
Blink |
Geplaatst op 01 July 2009, 19:45
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 30 Jun 2009 |
Dank voor je antwoord. Het gaat om een overstap van InternetPlusbellen van KPN naar Internet en Bellen van Tele2. Het gaat mij erom dat ik het zo vreemd vind dat KPN zegt niets te weten van een opzegging/overstap en Tele2 zegt dat zij zelfs een bevestiging hebben gehad van KPN. Dat is toch raar. Daarbij komt dat op de website MijnKPN eerder een einddatum van mijn contract stond en die is nu ineens "verdwenen". Er staat nu bij einddatum contract: onbekend. |
|
|
Tele2 Webcare |
Geplaatst op 02 July 2009, 13:33
|
Official van Tele2 Berichten: 518 Lid sinds: 21 Jul 2008 |
Geachte Blink, Stuurt u mij alstublieft een email met uw Tele2 mobiele nummer en/of uw Tele2 klantgegevens. Ik ben een medewerker van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl Met vriendelijke groeten, Webservice Tele2 |
|
|
Blink |
Geplaatst op 04 July 2009, 08:49
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 30 Jun 2009 |
Bedankt. Ga ik direct doen. |
|
|
Blink |
Geplaatst op 06 July 2009, 17:50
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 30 Jun 2009 |
Ik ben vandaag gebeld door de webservice van Tele2. Ik kan alleen maar zeggen: petje af! Wat een topservice. Hartstikke bedankt voor de snelle reacties. |
|
|
Bill |
Geplaatst op 06 July 2009, 18:04
|
Superbeheerder » In the cloud » 3e wolk » Internet < 50Mb VDSL » Comtrend VDSL » Asus RT-AC87U » Pluspakket » Amino A532 HDR Berichten: 916 Lid sinds: 20 Jul 2006 |
Wat is het resultaat?
|
|
|
Blink |
Geplaatst op 06 July 2009, 21:42
|
Activiteit Berichten: 5 Lid sinds: 30 Jun 2009 |
Het resultaat is dat alles netjes geregeld is. Alles is nogmaals nagevraagd bij KPN en dat contract wordt per 13-7-09 overgenomen door Tele2. Het blijkt alleen dat ze bij de helpdesk van KPN niet kunnen zien of er een overstap plaats gaat vinden. |
|
|
zx12richard |
Geplaatst op 13 January 2010, 21:06
|
Activiteit » Vlaardingen Berichten: 41 Lid sinds: 07 Jan 2010 |
Geintje had ik ook van tele2 naar UPC. UPC claimt diverse malen het wel te hebben verstuurd, en tele2 weet van niets. Aangezien beide qua provider best shit zijn, wie moet je geloven????????? |
|
|
wallia |
Geplaatst op 22 February 2010, 11:08
|
Activiteit Berichten: 157 Lid sinds: 07 Dec 2009 |
Sinds vorige week donderdag geen telefoonverbinding meer (zitten tot 1 maart nog bij Ziggo). Volledig pakket (tf+internet+TV) ontvangen. Proberen aan te sluiten, maar TV blijft maar "loading"geven en GEEN TF ! Via mobiel(!!!) naar Tele2 gebeld en uiteindelijk zal een monteur a.s. woensdag worden gestuurd (gratis, omdat ik nieuwe klant ben) 24/2 inmiddels keurig door monteur alles aangesloten en het werkt prima (de bekende haperingen daargelaten!) Goeie service Tele2 !!! Gewijzigd door wallia op 27 February 2010, 17:26 |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Overstapservice', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Overstapservice | Opleveringsproblemen | : 2 | 02 Jun 2010 |
Advertentie