obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Snelheden
nobel
Ik heb sinds feb van dit jaar een tele2 compleet abo (4/1 Mb up/down) en heb tot aan vandaag weinig tot geen problemen gehad. Krijg alleen de bijgeleverde installatie cd niet geinstalleerd maar het werkt ook zonder. Zoals gezegd: tot aan vandaag! Ik ben vandaag nogal lang aan 't downloaden en krijg schommelende waarden van down snelheden tussen 20 kb en 490 kb ! Ik ben aan 't zoeken geweest op de tele2 site maar kan niets vinden of er storingen zijn. Ook deze site geeft aan dat er geen storingen zijn. Iemand enig idee hoe dat het komt dat de waarden zo schommelen?
Groeten,
nobel

(4/1 Mb up/down) moet natuurlijk zijn : 4/1 Mb down/up ;-)
Gewijzigd door nobel op 01 augustus 2006, 22:31
 
Puma
wie wat download jij? via bittorrent is het geen probleem, via usenet meestal geen problemen maar je kan voor de zekerheid een paar keer per dag een 100 MB bestand downloaden via speedtest.bbned.nl of speedtest.quicknet.nl

je kan ook 100 MB bestanden in een wachtrij gooien met bijvoorbeeld het programma downloadexpress. zo weet je zeker of het aan je verbinding ligt of aan iets anders.
Domme vragen bestaan niet. Stel ze wel duidelijk!
 
nobel
Ik gebruik usenet (payserver eweka). Vandaag ook weer bezig geweest. Nu krijg ik weer een constante (+/-) snelheid van 490 kb. Zal wel "tijdelijk" geweest zijn.
 
Puma
fijn dat het opgelost is. dan gaat er een slotje op. moet ie weer open. Stuur mij dan een bericht.
Domme vragen bestaan niet. Stel ze wel duidelijk!
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheden', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
VDSL Snelheden in Amsterdam postcode gebied 1091 Klacht over Tele2 : 1 20 feb 2016
Verschillende snelheden Vista, XP, OS X? Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 09 dec 2008
Snelheden Snelheid : 114 19 mei 2008
Variabele snelheden/geen inet Snelheid : 4 17 aug 2007
Advertentie