obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Vermeld afstand tot telefooncentrale en post je ADSL
 Onderwerp afdrukken
Variabele snelheden/geen inet
martuhz
Geachte Allemaal,

Ik zit met het volgende probleem:

Ik heb op mijn laptop én mijn vaste pc slechte inet verbinding. soms valt het voor een minuutje zelfs helemaal uit.. de snelheid varieerd ook tussen de soms 1,1 mbps en de 24.0 mbps..

Soms werkt inet heel snel en soepel, soms kan ik er helemaal nix mee.. Ook aan mijn download en upload snelheden zie ik groote verschillen met hoe het was aan het begin..

Kan iemand me adviseren wat te doen etc.??

Groetjes Frank
 
Bill
Hoe ben je verbonden met internet? Draadloos of bedraad? Varierende snelheden kan aan 'slechte' draadloze verbinding liggen.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
martuhz

Quote

Bill schreef:
Hoe ben je verbonden met internet? Draadloos of bedraad? Varierende snelheden kan aan 'slechte' draadloze verbinding liggen.


Draardloos, via versatell van tele 2!!
 
rrozema
Ik zou -voordat je allerlei hardware gaat kopen- eens proberen een ander kanaal te kiezen voor je draadloze lan. Gebruik een programma als netstumbler om een kanaal te vinden dat nog niet in gebruik is door een van je buren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Variabele snelheden/geen inet', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 (geen) webmail. Klacht over Tele2 : 2 13 sep 2017
VDSL Snelheden in Amsterdam postcode gebied 1091 Klacht over Tele2 : 1 20 feb 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Geen internet bij toevoegen tv dienst Algemeen : 3 12 okt 2015
Geen internet op Vista laptop Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 5 11 feb 2015
Advertentie