obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
lijn valt steeds weg
mpc46douwma
Verbinding valt steeds weg. Heb al een nieuw modem met toebehoren geïnstalleerd, maar ook dit geeft geen resultaat. Om de tien minuten valt de verbinding weg en gaat het modem zich resetten. Als ik dan weer verbinding heb, is de snelheid van het internet onder de 1Mb (heb een 20MB abonnement en haalde daar meestal rond de 10Mb mee).
 
tafelpootje
hey je bent niet de enige, ik heb het al twee weken. ik word er echt gestoord van om de 30 seconden valt het weg. stap over naar een andere.
en niemand van tele2 die toe durft te geven dat er een storing is.
Gewijzigd door tafelpootje op 19 juli 2009, 00:08
 
conget
Ik was daarvoor orange gebruiker. Daar viel in begin de lijn steeds om de halve dag weg die uiteindelijk allemaal weer gefixt zijn. Vanwege niet mee eens met de telefonie daar en gezeur van opzeggen bla bla bla, was ik overgestapt naar tele2.
Het blijkt dat hier veel erger is!!!

Niet dat de modem grote 'lag' heb, maar het zijn steeds kleine onderbrekingen waarbij MSN en Skype steeds uitvalt waardoor het gebruik NIET MOGELIJK is. Downloaden is het allemaal nog wel redelijk.

Ik begin nu al beu te worden van ADSL providers.... misschien wachten op glasvezel?
 
Robje22
Probeer eens te achterhalen hoever jullie van de telefoon centrale wonen, mischien wel iets te ver.
Rob
 
cornfed
Als je een slecht lijn hebt met de telefooncentrale, maakt het niet uit welke provider je hebt.
Het signaal zal altijd over dezelfde lijn lopen.

Heb je zelf alles goed aangesloten bij je thuis?

Als je ontevreden bent met je verbinding, kan je alleen vragen om een technisch onderzoek naar je lijn bij Tele2.
Gewijzigd door cornfed op 26 juli 2009, 13:39
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
conget
Daarvoor met orange was absoluut geen probleem.. Het is niet de snelheid die probleem geeft...

Het is de stabiliteit van de lijn. MSN logt in en uit 50-100 keer per dag.... INternet gaat paginas soms helemaal niet lade... maar als het laadt, dan laadt ie wel snel... das frustrerend
 
mpc46douwma
Na twee weken heerlijk ontspannen vakantie, helaas moeten constateren dat sommige zaken zichzelf niet oplossen. Nog steeds grote problemen, kan geen normaal telefoongesprek voeren, modem gaat zichzelf steeds resetten, kan geen site normaal openen, als er al verbinding is ligt die qua snelheid op 1/20e van wat ik gewend was, kortom ... waardeloos. Ik ga maandag de helpdesk maar eens bellen (dat moet ik dan wel via mijn (dure) mobiel, want als de verbinding uitvalt, blijf je aan de gang. Als het probleem niet snel verholpen kan worden, zal ik na vier jaar toch eens naar een andere provider gaan uitkijken, want dit is niet te doen.
 
conget
Wat er ook gebeurt, van provider verwisselen na 1 jaar is zeker. Desnoods terug naar orange.... Of als glasvezel er is, via glasvezel
 
Tele2 Webcare
Geachte mpc46douwma, conget en tafelpootje,

Stuurt u mij alstublieft een email met uw mobiele nummer en klantgegevens,
zowel als de gebruikersnaam die u op dit forum gebruikt. Ik ben een medewerker
van Tele2 en kan voor u kijken wat er aan de hand is. Mijn email adres is: webservice@tele2.nl

Met vriendelijke groeten,

Alex Weijer
Tele2 webservice
 
abid
Ik heb ook problemen met het tele2 internetverbinding, sinds 2 dagen geleden valt mijn dsl verbinding steeds weg en komt weer snel terug. Ik ben sindskort overgestapt van telfort naar tele2 met 20Mb snelheid. Ik dacht dat ik hier goed aan deed, omdat bij telfort 10 keer per dag mijn internet uitviel maar nu heb ik nog een langzame internetsnelheid dan bij telfort. Ik haal met moeite 5Mb terwijl ik bij telfort 12MB behaalde. Ik denk dat het misschien aan de wijkcentrale ligt. Ik woon zelf in Edam en de wijkcentrale in Edam is 450 meter afstand, zowel telfort als tele2 maken de fout om mij aan te sluiten op de Volendamse wijkcentrale en dat is 1650 meter van mij vandaan. Ik heb tele2 een brief geschreven ongeveer 4 weken geleden zonder enige reactie van hen te mogen ontvangen.

Kortom ik ben van de regen in de drup gevallen Sad, misschien dat iemand hier enige tip kan geven om mijn internetsnelheid te verbeteren. Mijn isra punt is in de woonkamer waar ik mijn pc heb en de dsl kabel is kleiner dan 1 meter en ik gebruik de ethernetkabel ipv wireless.
Gewijzigd door abid op 05 augustus 2009, 01:27
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'lijn valt steeds weg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
Sinds 4 dagen valt internet 's avonds weg Snelheid : 8 23 jun 2014
HP Pavilion laptop valt spontaan uit op (nieuwe!) accu Algemene computer vragen. : 20 11 feb 2013
Wifi verbinding valt weg. Tele2 oplossing monteur ad 80 euro Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 15 21 dec 2012
Tele 2 (1 tv digitaal en 2 analoog) en nog steeds rekening van UPC voor tv?? Klacht over Tele2 : 10 11 apr 2012
Advertentie