Onderwerp bekijken
Help de helpdesk!
 Onderwerp afdrukken
Davolink router vervangen
jcakrijt
Beste cornfed en rest,

Wilde even laten weten dat het mij gelukt is!

Heb nu nog sneller internet op mijn Fritzbox 7340, en eindelijk een stabiele WiFi!
Deze kan ook op de lijst worden gezet alszijnde OK.

Groet,

Joris

cornfed
Bedankt voor de melding.
Jouw model staat in de lijst!

JK
Het 'hacken' van het modem was een fluitje van een cent. Het instellen van de WAG54X2(2005) ook. De verbinding wordt goed opgezet, maar AAL5 is geen beschikbare optie in deze router dus kon geen stabiele verbinding worden opgezet. Op naar de winkel Smile

cornfed
Dat is jammer.
Is er ook geen alternatieve firmware mogelijk op de WAG?

JK
Nee, de router is te oud en wordt door de diverse WRT varianten niet ondersteund. Heb een 2de hands WAG160N op de kop getikt die ik ga installeren zodra die binnen is.

cornfed
Dan wens ik je veel succes ... Wink

plizz
Hier ook gelukt met een Cisco 1801W bij een Tele2 gebruiker.

cornfed
Top! Hij staat in de lijst...

JK
Oke, de WAG160N draait. Op naar een weekend testen Grin

RSN
Ik heb de Davlink 2020 vervangen door een Fritz 7270. Werkte uitstekend. Sinds zaterdag zijn er echter DSL connectie problemen met de Fritz. Neemt geen DSL meer waar, terwijl de Davo het wel doet. Nu lees ik tot mijn verbazing in de spec sheet dat de Davo ook VDSL zou supporten. Deze Fritz kan dat zeker niet.

Hoe kom ik er achter of Tele2 ADSL of VDSL gebruikt?

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Davolink router vervangen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 Jun 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 Dec 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 Aug 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 Jul 2016
hele oude modem vervangen door een oude modem? Algemeen : 5 26 May 2015
Advertentie