Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Nieuw Modem
cornfed
Een switch zou handiger en eenvoudiger zijn geweest.
Via de huidige configuratie gedraagt de Sitecom nu zich ook als switch in plaats van router.

BoycotF
Zal deze beter zijn geweest? http://www.dixons.nl/De_online_winkel/ProductDetail/xp/shop/computers/internet_en_netwerk/routers/SITECOM+LN-118+Netwerk+5-port+switch.7110101/default.aspx

cornfed
Beter niet, er is geen prestatieverschil tussen de twee apparaten.

Eenvoudiger wel. Er hoeft namelijk niets extra geconfigureerd te worden.

De Sitecom heeft wel een extra WLAN mogelijkheid.
Een switch heeft dat niet.
Gewijzigd door cornfed op 06 August 2009, 13:25

baatje30
Inderdaad dat is een swicht/hub. Wat heb je nu betaald dan?

BoycotF
35 euro haha maarja ik mis het niet hoor.. Maar kan het zijn dat mijn internet nu iets langzamer is want dat heb ik volgens mij een beetje door. Maar zal het niet erg vinden.Wink

cornfed
De prijs valt mee:
Zie : http://tweakers.net/pricewatch/223746...r-54g.html
Gewijzigd door cornfed op 06 August 2009, 13:27

BoycotF
Oh dan heb ik de normale prijs volgens mij. Maar het gaat bij mij het meeste om kwaliteit niet om de prijs hahaShock

baatje30
Bij mij is het internet niet langzamer met mijn switch/hub. Heb geen idee of jouw router de boel langzamer maakt....

BoycotF
Ik denk dat ik is een keer voor de switch ga dan geef ik de router aan mijn zus dan kan ze die naast haar laptop zetten voor goede verbinding want nu heeft ze iets in de 20% vanaf beneden en 25% van mijn router. Dus dan koop ik wel een keer een switch Grin

BoycotF
Aansluiting : UTP
UTP-poorten : 5
Snelheid : 10/100
DHCP-ondersteuning : nee
Firewall : nee
NAT : nee

Dat zijn de specificaties van de switch zou ik wel op mijn PS3 online kunnen zonder NAT?

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw Modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 Jun 2017
nieuw tv-menu vreselijk onhandig ! Balen ! TV diensten : 2 08 Apr 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 Aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 Aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 24 Feb 2016
Advertentie