Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Nieuw Modem
BoycotF
Ik weet niet of het gelukt is kan wel gewoon spelen maar die gasten waar ik niet mee kan verbinden zijn niet online maar het gaat wel lekkerder mn PS3 meld sneller aan volgens mij.. Ik zeg wanneer het is gelukt..

baatje30
OK ik hoor het wel.

BoycotF
Dit is wel fijne verbinding zo maar nog weet ik niet of het werkt haha. Maar loop ik nu geen gevaar voor hackers met zo een ''open'' DNS?

BoycotF
En als dat niet is gelukt dan de DNS'en andersom he. En als dat niet lukt dan is er toch geen oplossing meer? Sorry hoor als jullie denken van hij geeft de hoop ook alleen maar op haha maar we hebben al zoveel geprobeerdSad

baatje30
Weet je nu al of het werkt?

BoycotF
Nee een van hun moet online komen elke avond laat komt er wel eentje dus dan probeer ik het !

baatje30
ok

BoycotF
Na 50 berichten geplaatst hebben ben je Lid **

BoycotF
Hij is niet online gekomen ik zeg morgen het resultaat.

BoycotF
De eerste DNS methode was niet gelukt nu heb ik het omgedraaid moet nog even proberen of dat werkt.

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Nieuw Modem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 Jun 2017
nieuw tv-menu vreselijk onhandig ! Balen ! TV diensten : 2 08 Apr 2017
wekkergeluid uit modem Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 29 Aug 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 Aug 2016
Tele2 adsl en eigen modem Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 8 24 Feb 2016
Advertentie