Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
Verbinding hapert verzameltopic
|
|
gember |
Geplaatst op 17 September 2010, 10:21
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 17 Sep 2010 |
Sinds een paar maanden vallen radio- en tv-streams via Tele2 na 8,9,10 of 11 minuten weg. Superirritant! Ik heb meerdere dingen uitgeprobeerd. Ik heb meerdere radiozenders en TV-zenders aangezet. Ik heb de streams op meerdere pc's opgevraagd. Allemaal hetzelfde resultaat. De aansluiting is allemaal met kabels, dus het kan niet aan Wifi liggen. Zelfs m'n Logitech Squeezebox (voor de internet radiozenders) verliest de stream. Ik heb een Davolink 201AM modem, met dat supereenvoudige menu. Heeft iemand hier inmiddels een oplossing voor??? Anders ga ik gewoon opzeggen... |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 17 September 2010, 10:45
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Bekende storing bij Tele2, velen met je. Davolink is niets aan te verbouwen. Tele2 geeft dit ook toe, zie Mededelingen Tele2 Webcare. Wanneer er een oplossing komt? Niemand die het weet, ook Tele2 hult zich in stilzwijgen. Gewijzigd door kobus1960 op 17 September 2010, 10:46 Ex Tele2, nu Ziggo ...
|
|
|
justmike1973 |
Geplaatst op 17 September 2010, 11:14
|
Activiteit Berichten: 4 Lid sinds: 17 Sep 2010 |
Nou daar gaan we dan. Uiteraard gebeld met de klantenservice (alweer) en daar de technische dienst aan de lijn gekregen. Eerst weer het hele verhaal van de stekkertjes moeten doorlopen. En omdat ik dat wel een beetje zat was gaf ik dan ook aan dat ze ook wat betreft de stekkertjes na 4 keer bellen eens moeten ophouden want hoe vaak moet ik die dingen van de ene naar de andere kant zetten zeg. Dus de mevrouw was al wat onvriendelijker aan het worden waarna ik haar gelijk maar even melde dat ik de klant ben en dat ik met de problemen zit en dat ik al voor de zoveelste keer aan het bellen ben met een nummer wat me grof geld aan het kosten is onderhand. En dat ik het gesprek liever leuk zou willen zouden en een geintje moet kunnen. Maar goed bij het meten en wroeten in de modem viel ook de telefoon er maar uit dus hup weer alles resetten en weer bellen. Deze keer kreeg ik een aardige man aan de lijn welke ik meteen vertelde dat ik geen smoesjes wilde horen over storingen die niet bestonden. En deze beste man gaf ook aan dat een storing inderdaad niet aan de orde was geweest en dat het puur en alleen lag aan de snelheid die zo belabberd laag was dat een bejaarde postduif met potlood en papier sneller zou zijn dan mijn verbinding. 2,3 down en 0,5up en dat is van de gekke. Dus er zal een monteur langs komen om de boel te meten want ook al zit de centrale 2,3 km van het huis af moet er in ieder geval een redelijke verbinding komen. Wat me wel opvalt en dat is vind ik wel een leuk verkoop verhaal maar je hebt er geen snars aan. Is dat ze bij tele2 niet in mb praten maar steeds zeggen maar meneer uw verbinding zou zeker 15000 moeten zijn. Dus ik zeg 15000 wat? want kijk ik ben zelf monteur dus ik denk laat me nie kennen. Dus ik zag dom van zo zo 15000 mb dat is geweldig dat ga ik iedereen aanraden. Maar gelukkig was de man zo vriendelijk 15 mb ervan te maken. Waarna ik netjes even de optel en aftreksom maakte en zelf dus kwam op zo een circa 11 mb als alles straks werkt. En dan moet ik daar nog even 6mb afhalen van de tv en hou ik 5 over voor mijn internet. En dat was volgens mij niet helemaal de bedoeling. Want nee mijn verbinding zou echt echt hoog zijn zelfs als de tv aan zou staan. Want zelfs dan zou ik nog beschikken over een snelle internet verbinding. Echt beste tele2 lieg je klanten niet voor. Als er geen storing is dan is die er ook niet. Tele2 verwacht eerlijkheid van de klant en de klant verwacht eerlijkheid terug. Als je al bij de eerste keer bellen met klantenservice voorgelogen gaat worden dan maak je bij mij al mijn nekharen rechtop staan. Ik hou jullie op de hoogte en nu maar hopen dat tele2 en kpn de zaak snel kunnen oplossen |
|
|
gember |
Geplaatst op 17 September 2010, 11:57
|
Quote Dat vreesde ik al maar ik wilde in ieder geval de moeite doen om deze negatieve ervaring te delen. Is er geen ander modem dan dat ik vrij eenvoudig in de plaats van de Davolink kan plaatsen? Iemand? |
|
|
kobus1960 |
Geplaatst op 17 September 2010, 12:01
|
Activiteit » Alblasserdam » 2951 » Linksys E3000 + ICIDU 707533 Berichten: 2894 Lid sinds: 29 Aug 2009 |
Ja is mogelijk, lees even dit topic door, in de topicstart staat een uitstekende how to. Davolink router vervangen Maar of je dat van je huidige problemen verlost......, kwestie van proberen. Gewijzigd door kobus1960 op 17 September 2010, 12:02 |
|
|
gember |
Geplaatst op 17 September 2010, 13:26
|
@kobus1960 Bedankt!! |
|
|
rijnsma |
Geplaatst op 17 September 2010, 15:06
|
Activiteit Berichten: 40 Lid sinds: 15 Aug 2010 |
Ik heb één klacht (een jaar of anderhalf terug) in extenso bij kassa op het forum gepubliceerd en daarbij een brief naar de direktie (toen in Groningen) gestuurd. Naast het bijna dagelijks klagen. Dat heeft toen goed geholpen en ik kreeg geld terug.
Gewijzigd door rijnsma op 17 September 2010, 15:06 |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 17 September 2010, 15:18
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Binnenkort kan je hulpmiddelen krijgen in de Tele2 shop om thuis storingen op te sporen. Hier zie je alvast het eerste apparaat: Gewijzigd door cornfed op 17 September 2010, 15:19 |
|
|
Dandarez |
Geplaatst op 18 September 2010, 08:38
|
Activiteit Berichten: 14 Lid sinds: 10 Sep 2010 |
Ik heb zelf besloten September nog af te wachten, als de update er dan is, en het lost de problemen ook echt op, doe ik het nog, voorheen namelijk nooit klachten over Tele2 gehad. |
|
|
gember |
Geplaatst op 18 September 2010, 14:58
|
Tele2 kapt de streams bewust af na ongeveer 10 minuten, om zo bandbreedte te besparen. Ik ben daar steeds meer overtuigd van. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
Airport verbinding verbreekt steeds | Algemeen | : 1 | 13 Apr 2020 |
VPN verbinding | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 2 | 01 Mar 2016 |
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD | Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen | : 37 | 21 Oct 2015 |
Trage internet verbinding | Snelheid | : 1 | 18 Dec 2014 |
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet | Algemeen | : 2 | 12 Sep 2014 |
Advertentie