Onderwerp bekijken
Software of hardware probleem? Misschien kunnen we je helpen. ;)
Poort, retentie
|
|
Micronick |
Geplaatst op 02 April 2009, 17:43
|
Activiteit Berichten: 13 Lid sinds: 01 Apr 2009 |
Quote axeltrip schreef: De nieuwsserver van tele2 beperkt in dit geval je snelheid. Hier is weinig aan te doen. Als je sneller wil downloaden met nieuwsgroepen zal je toch een andere (gratis) nieuwsserver moeten zoeken. Ik ben best bereid om een abbo bij een pay server te nemen maar is het echt zeker dat het aan tele2 ligt. Hebben jullie ook ongeveer deze snelheid met de newsserver? Zou er niet ergens een port de snelheid vergrendelen? Ik kijk wel eventjes. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 02 April 2009, 17:58
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Kijk eens naar dit topic: Nieuws server instellen Je kan 20 connecties instellen, maar er functioneren er maar twee. Iedereen bij Tele2 heeft dezelfde beperkingen als jou. Met poorten openzetten heeft dit niets te maken. Port forward is namelijk niet nodig bij usenet. Gewijzigd door cornfed op 02 April 2009, 17:59 |
|
|
axeltrip |
Geplaatst op 02 April 2009, 18:01
|
Activiteit Berichten: 9 Lid sinds: 11 Jun 2007 |
Ik kan je garanderen dat er in het modem niets staat om dit te vergrendelen, dat het gelimiteerd wordt door de news servers zelf |
|
|
Micronick |
Geplaatst op 02 April 2009, 18:50
|
Activiteit Berichten: 13 Lid sinds: 01 Apr 2009 |
Oke bedankt jongens. Het heeft dus geen nut om 20 connections in te vullen? Als tele2 er maar 2 ondersteunt in ze nieuwsserver neem ik aan. Maar nogmaals bedankt, ik blijf voorlopdig nog wel bij tele2. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Poort, retentie', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp | Forum | Laatste bericht | |
---|---|---|---|
waarom is de wan poort op de 20 mbit modem wel beschikbaar en op de 40 mbit niet? | Algemeen | : 2 | 14 Sep 2015 |
usb poort Aminet530 | Settop boxen / digitale ontvangers IPTV | : 3 | 22 Sep 2014 |
poort openen voor xbox360 | Algemeen | : 14 | 10 Mar 2013 |
Poort open zetten voor camera voor extern erop te kijken | Algemeen | : 6 | 23 Jan 2013 |
Poort open in mijn router | Algemeen | : 2 | 11 Sep 2012 |
Advertentie