Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding hapert verzameltopic
roeltjow
overdag lijken de problemen hier(2805EZ) een soort van opgelost, alleen valt savonds/snachts als ik niet bij de computer ben elke dag de verbinding weg, en overdag soms ook nog.

het lijkt erop dat als er teveel dataverkeer is de verbinding gewoon word afgekapt(of dat de router de verbinding niet aan kan bijv)(net 1 maand geleden een nieuwe router van Tele2 geinstalleerd), alsof we niet mogen internetten met bijv meerderen pc's tegelijk van Tele2 (of meerde processen zoals bijv Games, Streams etc.)

gelieve zo snel mogenlijk te kijken naar dit probleem, ik betaal niet om alleen overdag te kunnen internetten maar ook voor savonds/snachts.

Tele2 Webcare
Beste Roeltjow,

Ik begrijp dat je problemen hebt met je internetverbinding.
Ik wil dit graag voor je uitzoeken. Zou je je postcode/huisnummer en/of klantnummer in een PB naar me kunnen sturen?

Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Tele2 Webcare
Beste Roeltjow,

Bedankt voor je gegevens! Ik neem je probleem in behandeling en zal zo snel mogelijk contact met je opnemen.

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2

Dandarez
Hier houden de problemen aan, maar, ik heb gemerkt dat als ik de modem reset (gewoon via config scherm op save/reboot clicken), dan gaat het weer een tijd (paar dagen) goed.

???

leeg
hier vanavond uitval gehad van een half uur ongeveer.
Na modem reset+fabriek deed hij t weer Grin

Anaxa
De mensen die storing hebben , is dat op een vaste tijd ? Ik lees bij de meeste tussen de 7-12 minuten .
Ik heb het i.o.v een tele2 medewerker getest , en het is bij mij precies om de de 10 minuten , eigenlijk kun je de klok erop gelijk zetten . Dit komt bij mij echter alleen voor , als 2 , of meer apparaten bandbreedte gebruiken ; als ik dus alleen stream ,download of de digitale tv aan heb , heb ik nergens last van , maar bij het inschakelen van meerdere apparaten gaat het mis .
Ik heb al van alles geprobeerd , ander modem van Tele2 , andere kabels , wifi eraf , maar het probleem blijft : Download dropt , tv beeld stoort , telefoon valt weg .
helaas heeft de medewerker die mij hierbij assisteerde het bijltje er waarschijnlijk erbij neergegooid , want ondanks een plechtige belofte dat hij mij op 12 okt . .l zou terugbellen , na een vakantie ) , heb ik niks meer van hem gehoord , daarna contact opgenomen met klantenservice van Tele2 , die mijn klacht (weer ) zou doorsturen , weer niks gehoord , gisteren maar weer eens gebeld , bleek dat mijn klacht naar de verkeerde afdeling was gestuurd , Hopelijk nu naar de goeie. Restitutie gehad over de maand oktober , terwijl dit probleem al speelt sinds het begin van mijn abonement ( 1 augustus)
Mijn probleem zou "zeer interessant" zijn , maar mijn vraag is eigenlijk of de andere mensen die hiermee problemen hebben dit ook eens willen testen :
1 ) Treedt de storing op een vaste tijd op , of willekeurig ?
2) Treedt de storing ook op , als er maar 1 apparaat bandbreedte gebruikt ?

Frans .
De server op se.tele2.nl doet er te lang over om te antwoorden.

t2userrtd
Het lijkt op een training probleem in een wijkcentrale, bij een hapering gaat de ping tijd flink omhoog en verlies je 25-75% data. Er is een firmware update geweest om dit op te lossen ergens voor de zomer periode, voorheen lag alles eruit, na de update ligt het deels eruit (er zit dus verbetering in). Bij een modem reset (de stekker eruit) loopt alles weer normaal voor +-een week (hier) en dan begint het weer. In mijn geval zit het probleem ergens op of tussen mbr01asd2 en sar04asd2. De gateway is dan nog wel te bereiken (die zit erachter) op IP maar niet op dns (die zit weer achter de gw).

cornfed
mbr01asd2 en sar04asd2 ??

cornfed
Ohhh, die !!??!! Cool

t2userrtd
Mja die, en nu maar hopen dat die stelletje klungels er wat aan doen, iig. ben ik er klaar voor om windows maar opnieuw te installeren en met usb aan het modem te hangen want de helpdesk kan mij anders niet helpen Grin Pfft

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 Apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 Mar 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 Oct 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 Dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 Sep 2014
Advertentie