obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
antwoord op e-mail
Robco
Heb op 4 oktober een aantal vragen gesteld. Op de redelijke simpele (denk ik) kreeg ik heel snel antwoord maar op de overblijvende vragen heb ik nog steeds geen antwoord
B: Moet nog opzeggen bij kpn, op welke termijn kunnen jullie leveren ( internet, bellen +tv) bv per 1nov opzeggen bij kpn en dan 1 nov. volledig werkend pakket bij Tele2.
C: Wij hebben en alarmsysteem met een doormelding naar een meldkamer, ( it betekend volgens mij een aparte lijn(denk analoog)naast de lijn voor tv internet en bellen)voorziet jullie pakket ook in deze mogelijkheid.?
 
Kijutsu
Hey ik heb in ieder geval antwoord op vraag B die vond ik in hun algemene voorwaarden ik weet niet of het ook bij jouw van toepassing is. Maar in ieder geval ondersteunt de Verbinding van Tele2 geen spraak (telefonie), alarm installaties, meervoudige telefooncentrales, ISDN apparatuur.

Als je het dan nog wil duurt een oplevering normaal zo'n 3 tot 4 weken toch? Als je je aanmeld kreeg ik een geschatte opleverdatum te zien
 
Robco
Dank voor je antwoord, kijk nog een keer in de alg.voorw., heb ik schijnbaar gemist bij het doorspitten hiervan.
Groet
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'antwoord op e-mail', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
E-Mail account geblokkeerd Klacht over Tele2 : 3 17 okt 2019
storing mail Algemeen : 2 09 feb 2016
mail - retourzending van geadresseerde Algemeen : 3 27 mrt 2015
Mail wordt geweigerd (administratively denied) Algemeen : 11 19 mrt 2013
Niet alle zonnet mail komt aan Storing : 10 17 dec 2012
Advertentie