Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
Storing E 1450
Mario Riemens
Sinds 3 weken is het tv kijken knap waardeloos geworden op mijn adres. Ben je lekker tv aan het kijken slaat het beeld vast. Wacht je tot het over gaat dan krijg je bovenstaande foutmelding te zien.

Ga je op de afstandbediening 1 zender voor- of achteruit dan loopt het beeld weer door.
Omdat ik het zat werd heb ik Tele2 gebeld, ik werd heel vriendelijk te woord gestaan en men zou actie ondernemen.
Weekje later maar weer eens gebeld hoe de status was. Het ligt nu bij de td en die gaan ermee aan de gang. Nu weet ik niet waar een storing komt te liggen bij de td (ergens in een hoekje, grote stapel, of zomaar ergens) maar aan het eind van die week was er nog geen verbetering. Nu heb ik weer gebeld en ik heb zeker geen zin om boos te worden op de medewerker van de helpdesk want die kan hier ook niets aan veranderen. Inmiddels ligt de storing bij H 10 want niemand die mij even terugbelt over de status.

Wat mij nog het meest ergert is dat je van niemand terugkoppeling krijgt over de status van je storing. Je moet zelf overal achteraan en voel me hierdoor wel zelf het zwarte schaap.

Afgelopen vrijdag voor de laatste keer gebeld naar Tele2 hoe het nu ging met mijn storing. Ligt nog steeds bij H10 en op de vraag wat die aan het doen zijn en de eis mij voor 17:00 uur terug te bellen is geen gehoor gegeven.

Momenteel kijk ik tv via digitenne van KPN dat ik tijdelijk van iemand mag lenen. Digitenne is ook niet zaligmakend kan ik je wel vertellen.

Ik ga maandag een briefje schrijven dat ik mijn abo bij Tele2 opzeg, ben gelukkig contract vrij en kan gaan en staan waar ik wil, of........ er zou nog een wonder moeten gebeuren?????

Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Storing E 1450', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
storing mail Algemeen : 2 09 Feb 2016
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 Dec 2013
Storing Maastricht Storing : 1 08 May 2013
storing webmail zonnet Storing : 3 31 Jan 2013
Storing Internet en telefonie Leiden Storing : 1 21 Nov 2012
Advertentie