obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
WLAN beveiliginssleutel instellen DV-2020
arjanvrolijk
Beste allemaal,

Vandaag nieuwe laptop ontvangen, en natuurlijk willen we gebruik maken van wireless verbinding.
De modem geeft een signaal, welke de laptop ook kan ontvangen.
Echter weten wij de beveiligingssleutel niet meer, en kan hij dus niet verbinden met de DV-2020.
Hoe kan ik dit als leek oplossen?

Beneden heb ik wel een PC gekoppeld zitten aan deze modem, kan je hiermee een nieuwe beveiligingssleutel ingeven/instellen?

Graag hoor ik jullie reactie.

Groeten Arjan.Smile
 
cornfed
Via deze link kan je via instructievideo's zien hoe dat moet.
Voor elke Windows is er een.

http://apps.tele2.nl/tele2v2/wireless...stap4.html
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'WLAN beveiliginssleutel instellen DV-2020', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Linksy wrt54g achter davolink 2020 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 18 feb 2015
davolink dv-2020 van tele2 Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 12 20 nov 2014
iPhone 5 en Davolink 2020 error Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 7 04 dec 2012
iPhone 5 DV 2020 Algemeen : 7 19 nov 2012
Advertentie