obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
[Help mij]DAVO 2020 met SITECOM wireless 300 N ROUTER
redalert
Heb wat rond zitten snuffellen maar kom er als 40+ reeds eeuwig zonnet lid niet uit.

Wat speelt er: ik heb mijn eenvoudige 4mb laten upgraden na 20mb + telefonie (geen tv)

Nu hebben wij hier alles op 300n draaien, en jawel het nieuwe modem kan dat helaas niet. Dus een nieuw modem router van sitecom gekocht. Helaas waset verstrekken van de benodigde info bij mijn vorige abbo geen probleem, ineesn wordt er niets meer verteld, en kan ik dus niets met het modem (want ja je moet wel wat instellen)
Dus geen nood, er werd aangegeven; zet er een wireless router achter. Al dus geschiedde, de sitecom gigabit router aangeschaft.

Alleen,... und jetzt?
Ik heb wat dingen gezien als dhcp uitschakelen, lan op lan etc etc, wireless uitzetten

het vreemde is als ik aansluit lan op lan en wireless uitzet op davo ik via de router acces heb. Zelfs internet, alleen een hardeschijf die (zonder prblemen) aan de Davo hing heb ik verplaats naar de Sitecom, en dat ding is nergens meer te zien.

Dus dan denk je, gewoon weer teug zetten aan de juiste lan poort op de davo, forget ook hier niet meer te zien.

Ik ben als leek de draad kwijt, wie o wie kan mij helpen.
Dus de sietcom ligt werkeloss aan de kant en ik gebruik nu alleen maar weer de davo.

Alvast bedankt.
Gewijzigd door Bill op 31 december 2009, 13:41
 
redalert
SORRY TEKST KOP HAD NOG MOETEN ZIJN DAVO 2020 met SITECOM wireless 300 N ROUTER
 
redalert
Gaat lekker ik zie zelfs in verkeerde rubriek.......

beheerder zou je dit onderwerp kunnen verplaatsen ?

alvast bedankt
 
Bill
Verplaatst en titel aangepast. Wink

Welkom op het forum.
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
cornfed
Dit topic is voor jou van toepassing:

Een router achter een Davolink opstellen en hem gebruiken als switch


Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
redalert
ok dank je, ik ga er gelijk mee aan de slag
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; '[Help mij]DAVO 2020 met SITECOM wireless 300 N ROUTER', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Sitecom Wi-Fi range Extender N300 productNo: WLX-1000 v1 001 Algemeen : 5 21 aug 2017
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Admin toegang voor de Comtrend router Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 107 12 dec 2016
Tele2 met eigen modem en eigen router Algemeen : 2 08 aug 2016
poorten opzetten davolink dv 2020 voor klikaanuit Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 17 jul 2016
Advertentie