obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met de installatie en aansluitingen van het Tele2 modem
 Onderwerp afdrukken
Problemen DV201AM
tommyboy5
Hallo,

Ik heb een DV201AM router van tele2 deze zat bij een tele2 compleet abonnement. Ik heb al heel lang 2 lan kabel op de router aangesloten (in poort 1 en 2). Nu wil ik een derde kabel op de router aansluiten, maar als ik dit doet krijg ik geen internet verbinding, mijn computer geeft dan de foutcode dat er mogenlijk geen af een beperkte verbinding is. Nu heb ik de kabel verwisseld met de kabel uit poort 1 en dan krijg ik wel verbinding, maar dan doet de andere computer het weer niet en geeft hij de zelfde foutcode. Dit doet hij bij alle overige poorten (3 en 4) alleen poort 1 en 2 doen het dus. Weet iemand wat ik moet doen?
 
cornfed
Je moet een switch kopen. Er zijn maar twee poorten beschikbaar voor je netwerk. De andere twee zijn alleen voor de tv decoder.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Problemen DV201AM', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 21 dec 2013
Advertentie