obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Harde schijf aansluiten aan decoder?
joyce
Hallo!

In de nieuwe decoder van tele 2 is aan de achterkant ook een USB aansluiting te vinden.
Weet iemand of ik daar toevallig ook mijn harde schijf op aan kan sluiten en op deze manier bv films kan kijken?
Gewijzigd door cornfed op 17 februari 2010, 17:01
 
cornfed
Die uitgang wordt gebruikt voor de RF modulator.
In de factsheet staat dit: USB2.0. RF Modulator (option).

Een RF modulator maakt een antenne signaal aan voor je tv.
Dan kunnen hele oude tv's zonder SCART toch aangesloten worden op de decoder.
Gewijzigd door cornfed op 17 februari 2010, 17:00
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
joyce
Ah... Ok... Ik had idd de handleiding nog niet echt geraadpleegd (tis best makkelijk zo op een forum Cool) Maar das best heel jammer... Wink

 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Harde schijf aansluiten aan decoder?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
Zelf extra decoder kopen teogestaan? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 1 30 jun 2017
code voor tele2 amino / aminet decoder te besturen via philips Goeiedag, ik heb zojuist een philips Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 1 01 aug 2014
sateliet ontvanger op modem aansluiten Helpdesk : 2 07 jun 2014
Bestaande Tele2 modem aanluiten op nieuwe decoder Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 05 mei 2014
Advertentie