obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
hoeveel decoders per huishouden?
TheFreedomMan
Ik zit eraan te denken om het 3 in 1 pakket aan te schaffen van tele2.Nu lees ik dat er per huishouden maar 2 decoders kunnen.Dus buiten degene die je er al bij krijgt kun je er nog maar eentje bijbestellen denk ik dan.Wij hebben thuis drie televisie's, dus hebben we dan drie decoders nodig.
Heeft iemand hier ervaring mee en of het dus mogelijk om buiten de decoder die je krijgt er ook nog twee bij te bestellen?
 
TheFreedomMan
OK, bedankt.Dan is dit dus geen optie de drie in 1.
Ik denk dat ik dan alleen internet en bellen doe, zonder televisie.Wel jammmer dat de technologie nog niet zo ver is dat je gewoon meerdere tv´s knt aansluiten op 1 decoder.
 
cornfed

Quote

TheFreedomMan schreef:
Wel jammer dat de technologie nog niet zo ver is dat je gewoon meerdere tv´s knt aansluiten op 1 decoder.


Dat is de hoofdreden dat erg veel consumenten een tv abonnement hebben bij de kabelaars.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
baatje30
En vergeet niet dat bijvoorbeeld UPC veel en veel meer zenders is het DTV pakket heeft dan Tele2. Dat is voor mij de belangrijkste reden om UPC te hebben. Samen met analoog op overige kamers natuurlijk.
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hoeveel decoders per huishouden?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Hoeveel modems per ISRA punt? Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 3 17 jun 2012
eigen homepage hoeveel MB ? Algemeen : 4 29 jan 2012
2 decoders TV diensten : 2 07 jan 2011
2 decoders werken niet juist samen Helpdesk : 5 22 sep 2010
Decoders uit zichzelf aan!? Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 8 15 mrt 2010
Advertentie