obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Compensatie / Factuurcorrectie i.v.m. technische problemen
goldhorn3
Ik wil Tele2 gaan vragen om een financiele compensatie i.v.m. onderstaande problemen? Zijn er al mensen die van Tele 2 toezeggingen hebben gekregen over een correctie op hun factuur i.v.m. technische problemen van de nieuwe televisiedecoder? Zo ja, hoeveel compensatie?

Ik heb momenteel de volgende problemen:
- regelmatig zwart of grijs blokkerig beeld bij wisselen input op TV (op te lossen door resetten, stekker eruit);
- geen geluid bij uit stand-by halen van de decoder (op te lossen door afstandsbediening in te stellen voor geluidsbediening van de Amino A532 en vervolgens Volume + of - te selecteren).
- Ned 1, 2 en 3 niet in HD zoals beloofd;
- Regelmatig hapering van beeld of een hoge geluidstoon tussendoor;
- Bij het sorteren van de zenders veranderd het zendernummer niet mee;
- TV-programma's opnemen in de toekomst werkt niet.
 
Kager
Ik heb telefonische toezegging gekregen dat de eerste maand gecrediteerd gaat worden.
 
kazius004
Goedemorgen,

heb ook een telefonische toezegging gehad dat de dagen (waar ik niet optimaal gebruik kan maken van hun diensten) gecrediteerd gaan worden op de factuur.

Groetjes

Chistiaan
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Compensatie / Factuurcorrectie i.v.m. technische problemen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 21 dec 2013
Advertentie