obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Iets leuks mee gemaakt? Vertel het ons, maar houd het netjes!
 Onderwerp afdrukken
Ik kom er nooit vanaf :o(
grandduke3
Hoi beste lezers,

Ik wil even wat kwijt wat wel grappig is maar ook heel triest.

Ik heb heel veel gezeik gehad met tele2 en dus voortijdig vertrokken en in december alles afgerond. heb netjes de afkoopsom betaald en daarmee zou het klaar moeten wezen.
Helaas niet dus er wordt net zo vrolijk weer een afkoopsom afgeboekt in februari terwijl ik dus in december echt alles heb betaald.
Ik wordt zo moe van tele2 pfff het is om te janken en moet ik er zo vaak van janken dat het ook wel weer om te lachen is.
Heb gelijk de bank opdracht gegeven mijn geld terug te storten op mijn rekening.
Ik ga niet weer zitten wacht op tele2 en weer bellen en leeg lopen op dat 0900 nummer
webcare team heeft ook geen mail meer wat een zooitje zeg pfff........
Ik ben benieuwd wat er van zal komen nu ik geld heb laten terug storten via de bank.
zodra tele2 geld afschijf van mijn rekening zal ik gelijk laten terug storten.
Als het nog een keer gebeurd dan zal ik zelfs stappen gaan ondernemen want ik heb ook een uitspraak van de geschillencommissie op zak. dus we zullen zien.
 
jessie
Je kunt toch de automatische incasso laten stoppen.
 
grandduke3
het is geen abonnementsgeld het is zo maar weer een incasso
lees mijn verhaal maar eens bij geschillencommissie onder het onderwerp internet en dan snelheid daar staat alles met facturen en brieven enz enz.
 
cornfed
Hier staat meer over incasso: http://www.postbus51.nl/nl/home/thema...casso.html
Gewijzigd door cornfed op 27 februari 2010, 20:12
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jessie
@grandduke3

Wat een verhaal zeg, zou helemaal gek worden denk ik.

Maar gewoon even contact opnemen met je bank om die automatische incasso
te laten intrekken. Zij kunnen je daar bij helpen.
Je krijgt dan weer acceptgiro's in de bus. Als je er voor de volle 100% van overtuigd bent dat je hem niet hoeft te betalen moet je dat ook niet doen. Ze gaan dan waarschijnlijk dreigen met een deurwaarder. Maar laat maar komen, zolang jij je spulletje voor elkaar hebt (en dit kunt aantonen) is er niks aan de hand.
 
cornfed
Wijdverbreid misverstand!

Een incassobureau is een bedrijf die namens een schuldeiser probeert de schuld te vorderen van de schuldenaar.
Ze hebben daarmee net zo veel rechten of plichten als ieder ander rechtspersoon in Nederland.

Een deurwaarder heeft veel meer bevoegdheden en mogelijkheden (zoals loonbeslag), maar kan alleen opereren na een gerechtelijk vonnis.

Let op! Veel incassobureau's werken ook als deurwaarders.
Pas als je de brieven leest, ontdek je welke pet ze op hebben.





Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
kobus1960
Zie hier wederom het nut van een algemene rechtsbijstandsverzekering.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
grandduke3
ik heb geprobeerd via webcare en klantenservice contact te krijgen (mail gestuurd) alles was niet mogelijk dus ik gebeld (baal er echt van weer bellen en leeg lopen)
Ik heb gelijk incasso had nooit mogen gebeuren.
Dus ik heb gevraagd hoe dit dan kan, ja daar krijg je geen antwoord op.
Gek wordt ik er van, ik wouw dat ik er nooit aan begonnen was heel dat tele2.
Maar goed ik heb het gewoon via de bank terug laten storten en dit ook aangegeven bij tele2
Mocht dit nog een staartje krijgen dan meld ik dat natuurlijk hier.

Je weet maar nooit met tele2.
 
grandduke3
Update.

Ik heb dus gebeld met tele2 en sorry meneer we hebben een foutje gemaakt nadat ik vertelde dat ik toch echt de totale afkoopsom had betaald.
Ik heb toen niets meer vernomen tot afgelopen vrijdag toen werd ik weer gebeld door zo'n trut van tele2 dat ik toch echt nog even 59,80 over december moet betalen.
Ik heb ze eerst uitgelegd dat ik alles betaald had, maar volgens haar was het niet zo.
Ik moest en zou toch nog 59,80 betalen over de maand december. ze zijn echt gek daar.
Toen heb ik ze de huid vol gescholden want ik was het zo zat dat gezeik en geziek van tele2.
Nou ik zou het wel merken was het antwoord.
ik hou mijn bankrekening in de gaten want ik laat alles wat tele2 maar wil afschrijven gelijk terug storen.
Ik heb ten sloten een brief van tele2 met de afkoopsom er in en die heb ik betaald.
dit bedrag was ook veel hoger.
Misschien een deurwaarder ???? ha ha ha laat maar komen..... ik heb de bewijsstukken voor handen, incl brief van tele2 met de afkoopsom en een bankafschrift met het betaalde bedrag.
Het is en blijft om te janken zoals ze met klanten omgaan.
 
jan de sloper
Deurwaarder !! Smileik laat ze er altijd in door de voordeur Grindaarna trap ik ze er uit door de achterdeur .AngryEn voor de rest helpt mijn hond mij die in de achter tuin ligt!!!!!!Shock
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Ik kom er nooit vanaf :o(', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Fox Sports vanaf 13 september niet meer te zien bij Tele2 TV diensten : 2 21 aug 2016
Storing:tv,internet en telefonie vanaf 08-12-2013 Storing : 1 09 dec 2013
Probleem met benaderen Synology NAS vanaf extern netwerk Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 14 31 aug 2011
zonnet mail versturen vanaf iPhone 4 werkt ineens niet meer Algemeen : 6 28 aug 2011
Advertentie