obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
HD Probleem
gbverhoeven
Goedendag. na enkele weken met volle tevredenheid gebruik hebben gemaakt van de A532, opeens het volgende probleem: Vandaag was plots de beeldkwaliteit erg matig, maar bij de instellingen is de keuze van HD-Opmaak verdwenen??? Ik had altijd de keuze tussen 521 752 en 1080 maar nu staat er --- en kan ik geen keuze meer maken? Stekker er al diverse keren uitgehaald maar niets mag baten. Is er geen mogelijkheid om de decoder volledig te resetten? Wie o wie heeft hier een oplossing voor?

Alvast vriendelijk bedankt,


Gerben
 
kobus1960
http://tele2.gebruikers.eu/news.php?r...eadmore=14
e.e.a Komt samen met een grote software update die veel problemen zou
moeten verhelpen, duimen maar!!
Gewijzigd door kobus1960 op 03 maart 2010, 05:16
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
gbverhoeven
Het gaat er om dat ik in het menu altijd een keuze heb kunnen maken en nu niet meer. Lijkt mij niet, dat er eerst een update moet komen om dat te verhelpen. Mijn vraag is dan eigenlijk, waarom is er geen mogelijkheid om hem een "Factory Reset" te geven. 1Want 10 min. van de stroom af geeft bij mij geen reset want alle instellingen en geprogrameerde opnames blijven dan behouden.

Mvg,


Gerben
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'HD Probleem', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
probleem VPN connectie Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 4 04 nov 2015
Comtrend Tele2 modem Probleem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 2 01 dec 2012
amino home cinema probleem! Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 6 18 okt 2012
Probleem met tele2 + sitecom router Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 2 20 sep 2012
Abo bestellen - probleem met nummerbehoud: huidige provider staat niet in lijst Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 7 23 apr 2012
Advertentie