obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Grote problemen met de tv box
allarick
Ik heb sinds medio februari digitale Tv van tele2, met de recorder. De problemen zijn groot en zelfs na contact met de klantenservice blijven er problemen en wat opgelost is gaat na een aantal dagen weer mis.
De problemen: het beeld stottert hinderlijk waardoor je belangrijke delen van je programma mist. De box laadt tussen 6 en 11 uur 's avonds de tv gids 2x waardoor het programma wat je kijkt onderbroken wordt en dan keert het beeld na enkele minuten weer terug naar kanaal 1. Als er opnamens bezig zijn dan ben je die ook kwijt want die stoppen dan. Wat je opneemt zowel voorgeprogrammeerd als direkt is vaak niet terug te vinden in het opname menu van de box. Soms zie je wel dat er wat is opgenomen aan de hand van de over gebleven ruimte in je box maar de sofware geeft niet aan wat er is opgenomen. Als je naar een ander kanaal wil, dan is het soms niet mogenlijk om te zappen via het kanaal omhoog en omlaag knopje. Omlaag gaat wel maar omhoog is een ander verhaal, dat vertikt het. En als laatste de tv balk in beeld is er vaak niet, in hdmi heb je dan een balk en geen tv beeld, en als je over gaat op scart dan heb je wel tv beeld, maar geen balk. ( het type tv is ook het probleem niet!! )
De klanten service doet zijn/haar best en zijn zeer vriendelijk maar het oplossen van de problemen gaat nog even duren. Ik neem aan het einde van de week contact op met de consumentenbond om te kijken wat mijn rechten zijn in deze. De televisie is nu een grote bron van ergenis voor mij en mijn gezin, en dat lijkt me niet de bedoeling. De tv is immers bedoeld als ontspanning.
Zijn er meer mensen met deze problemen?

Mvg Paolo
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Grote problemen met de tv box', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 21 dec 2013
Advertentie