obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
Snelheidsprobleem?
t2day
Mensen, let op dat wanneer je een 20 Mbit contract afsluit met Tele2 dat je dan wel in het bezit bent van een netwerkkaart die dit ook ondersteunt.
Bij toeval kwam ik erachter dat mijn 3Com netwerkkaart maar een snelheid van 10 Mbit ondersteunt.

Als ik hier niet achter was gekomen dan had dit zeker weer tot frustraties geleid waar ik absoluut geen zin in heb en waar ik achteraf natuurlijk weer spijt van zou hebben omdat het m'n eigen schuld had geweest Grin

U Zijt Gewaarschuwd Grin
 
Bill
Ga naar instellingen -> netwerkinstellingen (of start uitvoeren en type ncpa.cpl + ok)
Ga naar eigenschappen van de betreffende netwerkkaart, op het tabblad algemeen zie je bovenin je netwerk kaart met daar naast een configuratie knop. Klik daar op! Ga naar tabblad geavanceerd en zoek naar iets wat lijkt op connection type. Deze staat vermoedelijk op automatisch, maar als je de drop down box opend zie je dingen staan als, 100Base full duplex. Staan er alleen waardes in met 10Base dan heb je een oude netwerk kaart die 'slechts' 10 megabit aankan.

Ik hoop dat je het op deze manier kunt vinden. Zie ook plaatje
Bill voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.

Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Snelheidsprobleem?', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie