obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
Geschillencommissie internetproviders onderweg
Bill
Geschillencommissie internetproviders onderweg

Quote

Klanten van internetproviders kunnen straks op een makkelijke en betaalbare manier hun recht halen. De Consumentenbond en een aantal internetproviders hebben overeenstemming bereikt over de oprichting van een geschillencommissie.

De nieuwe geschillencommissie zal in mei van start gaan. Aan de geschillencommissie doen onder andere mee: KPN, Orange,Tiscali, XS4all, Speedlinq en de kabelbedrijven @home, UPC en Casema. Het is de bedoeling dat uiteindelijk alle aanbieders van internet en daarmee verbonden diensten zich aansluiten bij de geschillencommissie.

Snel en goedkoop
Een veelgehoorde klacht bij de Consumentenbond over internetproviders is dat problemen niet goed en vlug worden opgelost. Een geschillencommissie kan helpen om dit te doorbreken. Consumenten kunnen straks snel en goedkoop hun klacht over hun internetaanbieder bij de geschillencommissie laten behandelen.

Bron: http://www.consumentenbond.nl/nieuws/nieuws/7000284?ticket=nietlid


Een stap op de goede weg om als klant serieus genomen te worden! Cool
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Bill

Quote

passeur schreef:
Volgens de algemene voorwaarden heb ik echter bij het ingaan van mijn abo geen KPN kosten meer, de 2 maand dat ik deze kosten toch heb moeten maken wil men echter niet vergoeden.

Lijkt mij toch logisch dat dit ook gecompenseerd moet worden?


Ja dat zou ik ook reeel vinden! Maar elk nadeel heb z'n voordeel, je kunt ook weer eerder van tele2 af.Shock
Kies BBcode image, plak in handtekening.

?id=1wqxcou
speed-testing
 
Zonder Modem
Een bedrijf als Tele 2 zal zich nooit aansluiten.
Doen ze dat wel dan heeft z`n geschillencommissie zoveel werk dat die overbelast raakt.

Met een klantenservice die je met allerlei praatjes je bedondert kan dat ook niet anders.Je staat gewoon machteloos.

Zo nu stop ik maar weer want dat inbellen met een 56 K kost me al .
genoeg. Ook dat zullen ze heus niet vergoeden.Sad



 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Geschillencommissie internetproviders onderweg', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tros Radar Onderzoek naar Internetproviders Algemeen : 10 02 jun 2010
Snelheid - Geschillencommissie Elektronische Communicatie Diensten Snelheid : 20 22 mrt 2010
Advertentie