obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Radio info tijdens TV kijken
wavestrider
De laatste tijd heb ik soms iets vreemds als ik Nederland HD aan heb staan. Ik krijg dan eerst de radio-info-gids als balk over het TV beeld - Sky Radio als ik mij goed herinner. Pas als ik A132 reset (even stroomloos maken en dat weer laten opstarten) is alles weer normaal. Is dit een eigenaardigheidje dat bij iedereen voorkomt of zou het een buggetje zijn dat na een volgende update verdwijnt. Graag commentaar.
Listen! There's music in the air
 
Plompie
Als work-around kan je een TV kanaal selecteren via de TV gids. Bij mij is het dan weer ok, scheelt weer resetten.
 
McBeukie
hahaha wij hebben dat ook op de A132 en inderdaad even op tv gids een zender selecteren en hij is weer goed..
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Radio info tijdens TV kijken', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Welk radio of televisie station wil je er nog bij hebben? TV diensten : 73 31 dec 2016
Geen andere zenders kijken als ik aan het opnemen ben ! TV diensten : 5 09 jun 2014
televisie kijken in Meander ziekenhuis amersfoort TV diensten : 4 16 mrt 2014
Poort open zetten voor camera voor extern erop te kijken Algemeen : 6 23 jan 2013
TV storing tijdens noodweer. Storing : 14 24 jun 2012
Advertentie