obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
 Onderwerp afdrukken
verhuizen
laurens
Ik ben ongeveer 1,5 maand geleden overgestapt naar Tele2 voor mijn internet. (dus m'n abonnement loopt nog bijna een jaar)
Nu moet ik echter onverwacht op korte termijn verhuizen (over iets meer dan 2 weken)

Ik heb begrepen dat ik m'n internet abonnement mee kan nemen naar mijn nieuwe adres?
(het zou heel erg vervelend zijn als ik bijna een jaar voor een verbinding moet betalen op een adres waar ik niet meer woon)

Op het moment heb ik een Ziggo abonnement voor kabel TV.
Bij mijn nieuwe woning is echter geen TV abonnement.

Zou het behalve verhuizen van het internet ook mogelijk zijn te upgraden naar Tele2 internet en TV abonnement?
(bellen met een vaste lijn doe ik niet, maar als dit er verplicht bij zit gebruik ik dat gewoon niet)

Laurens
 
McBeukie
Volgens mij willen ze daar wel aan meewerken hoor, ze verdienen dan tenslotte meer aan je.Smile
 
cornfed
Aangezien je al over twee weken gaat verhuizen, moet je telefonisch de zaak regelen. Dat is sneller.
Je extra wensen zijn geen probleem, mits ze leverbaar zijn op je nieuwe adres.
Je gaat dan wel een nieuw jaarcontract aan op je nieuwe adres.

Vraag wel altijd om een schriftelijke bevestiging van de gemaakte afspraken.
Dat voorkomt later veel ergernis als het mis zou gaan met de verhuizing.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'verhuizen', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Tele2 vaste telefonie verhuizen... Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 18 jul 2011
Onmogelijk je aansluiting te verhuizen Klacht over Tele2 : 9 07 okt 2010
ADSL verhuizen naar Tele2 Opleveringsproblemen : 18 11 sep 2010
Advertentie