obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Blokvorming bij bewegende beelden!
henk05
Gelukkig te boven gekomen van de grote storing van vorig weekend, wel valt mij onmiddelijk het volgende op sindsdien:

- Met name in de ochtenden, buiten prime-time en op de minder populaire zenders:

Blokvorming! Bij bewegende beelden, met name snel bewegende beelden.

Kijk net naar koninginnedag uitzending NOS op het HD kanaal, enorme compressie / blokvorming.

Heeft iedereen hier last van? -> Ook goed voorbeeld: Wipe-out op zondagavond! Ook veel bewegende beelden, enorme blokvorming.
 
McBeukie
Klopt Wipe Out is zeer slecht bij ons ook , ook Ik hou van Holland ziet er niet uit. Nou heb ik ik hou van holland ook bij een kennis even goed bekeken , ( Ziggo digi tv ) en daar ziet het er wel beter uit als via Tele2 maar ook minder.Dat kan dus ook aan de zenders liggen. Maar goed Tele2 haalt nog lang niet de kwaliteit van oa Ziggo.
Met Vriendelijke Groet,

McBeukie
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Blokvorming bij bewegende beelden!', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie