obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier vragen over uitbreidingen en instellingen van je netwerk. Welke ervaringen en problemen met het instellen van het modem kom je tegen
 Onderwerp afdrukken
DMZ & forwarding met een tweede ps3
gino1993
Hallo,

Ik heb een tijdje terug een playstation gekocht en voor mw2 mijn ports geopend en
DMZ host ingesteld. Nat type was open en alles werkte goed.
Sinds kort heb ik een tweede playstation aangeschaft en nu hebben we het probleem dat één van de twee playstations
online het nat type strict heeft. Dit komt dan waarschijnlijk doordat de ander de DMZ host is.
Heeft iemand een idee hoe je beide playstations op open krijgt?
Alvast bedankt.
 
baatje30
Ik ben bang dat dit niet gaat. Volgens mij is daar geen optie voor in onze router.

Ik zou dat ook graag wilen weten weten ivm ps3 en xbox 360.
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
cornfed
Je opent de poorten via Virtual Servers OF je zet de poorten helemaal open via DMZ Host.
Beide is onnodig en overbodig voor één dezelfde apparaat.

Dus gebruik dan één voor die console en de andere voor de tweede console.
Gewijzigd door cornfed op 11 mei 2010, 18:12
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
baatje30
Dat heb ik wel eens geprobeerd maar dan geeft de console waar de poorten van openstaan via Virtual Servers nog steeds niet de juiste NAT melding. De console die in DMZ staat krijgt voorrang.....

Maar goed ik kan het ook verkeerd gedaan hebben.....
Gewijzigd door baatje30 op 11 mei 2010, 18:35
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
gino1993
bij mij gaf hij degene met de virtual server ports Moderate, type 2, en de DMZ host ps3 gaf hij strict, type 3.
We willen natuurlijk allebei type 1 voor degene die het probleem wel kennen maar niet weten hoe de ps3 dit aangeeft.
 
baatje30
Ik heb bij dmz het ip adres van de console waarmee ik online wil. Wil ik met de andere wijzig ik het ip adres. Maar goed daar hebben jullie niets aan.

Suc6 en als je een oplossing hebt hoor ik het graag.
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
gino1993
Ja maar waar heb je dan je virtual server op gezet want hij is bij de 2e playstation niet open als ik mij ip bij port forwarding heb gebruikt
 
baatje30
Dat komt denk ik doordat je de andere ps3 al via dmz host hebt staan.....
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
cornfed
Je kan een poort maar één keer vergeven.
Als je dus twee PS3's hebt met hetzelfde online spel, dan weet de router niet welke PS3 bedoeld wordt.

Dus meerdere consoles is geen probleem.
Maar dezelfde poort aan meerdere consoles toewijzen gaat niet.

Dit is een beperking van de Davolink.
Gewijzigd door cornfed op 12 mei 2010, 11:40
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
baatje30
Maar ps3/xbox 360 en vooral de meeste games gebruiken dezelfde poorten.......

Je kan inderdaad wel met meerdere consoles online. Ik heb er zelfs 3 met 2 pc's online maar de consoles die ik niet aan dmz heb gehangen zijn beperkt. Voor mij is dat geen probleem want ik kan toch maar met 1 console gamen maar voor de TS is het wel klote.

Tijd voor nieuwe modems dan! Hopelijk ziet Danielle dit en kan ze reageren of we "ooit" nog eens een nieuw/ander type modem gaan krijgen?????
Fear leads to anger, anger leads to hate, hate leads to suffering....
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'DMZ & forwarding met een tweede ps3', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Port Forwarding Helpdesk : 5 20 jan 2014
DV-2051 port forwarding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 12 22 feb 2013
ip camera en port forwarding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 13 sep 2012
Problemen port forwarding "Virtual Server Add Error" Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 02 feb 2012
PORT FORWARDING Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 4 12 aug 2011
Advertentie