obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Tele 2 levert de volgende Settop boxen met HDTV kwaliteit: VisonBox, Amino Communications type A132 en type A532
 Onderwerp afdrukken
Opnemen - amino a-532 (ene x wel andere x niet)
rkltnk
Heb forum al beetje bekeken en niet echt antwoord gevonden.

Mijn amino - a532 weet andere 2 nummer ff niet meer ;-)(dus met opneem functie) neemt ene x wel op andere x niet.

Moet mijn tv ook aanstaan als ik op wil nemen ?

Heb al reset gedaan 10min stroom eraf en dan weer aan gedaan 1uur gewacht , maar is helemaal niks veranderd toen ik hem aan deed sprong hij zelfs weer op de zender waar ik hem ook uit de stoom had gehaald Shock)

En interactive tv is dat al beschikbaar ( hier nog niet in elk geval )

Iemand een ander idee hoe ik anders kan resetten ?

Is er ook al meer bekent over eventuele nieuwe update ?

Ps heb opnemen via epg gedaan (maar dat moet toch niet uitmaken ?)

Alvast bedankt
Gewijzigd door rkltnk op 16 mei 2010, 23:04
 
cornfed

Quote

rkltnk schreef:
Heb forum al beetje bekeken en niet echt antwoord gevonden.

Mijn amino - a5.. weet andere 2 nummer ff niet meer ;-)(dus met opneem functie) neemt ene x wel op andere x niet.

Moet mijn tv ook aanstaan als ik op wil nemen ?


Nee, je tv hoef niet aan te staan. De opneem problemen zijn al bekend bij Tele2. Een firmware update zou dat verhelpen.

Quote


Heb al reset gedaan 10min stroom eraf en dan weer aan gedaan 1uur gewacht , maar is helemaal niks veranderd toen ik hem aan deed sprong hij zelfs weer op de zender waar ik hem ook uit de stoom had gehaald Shock)


Je doet niets verkeerd. Het is een software probleem.

Quote


En interactive tv is dat al beschikbaar ( hier nog niet in elk geval )


Je kan films en series aanvragen op je decoder. Dat is interactieve TV.

Quote


Iemand een ander idee hoe ik anders kan resetten ?


Nee.

Quote


Is er ook al meer bekent over eventuele nieuwe update ?


Nee, niets bekend. Maar het zit er aan te komen.

Quote


Ps heb opnemen via epg gedaan (maar dat moet toch niet uitmaken ?)


Hoe wil anders iets opnemen?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
rkltnk
Bedankt voor de snelle reactie

Wat ik bedoel met interactive tv (althans dat staat er bij) buienradar en rabo tv.

Vanaf wanneer is dat dan leverbaar ?

Beeld is trouwens ook veel slechter dan bij ziggo , (tele 2 zeg een storing in het hdmi kanaal en dat ze er mee bezig zijn en dat ik nu beter via scart kan doen Sad )

Afstandsbedining reageert ook klote op de decoder of andersom , soms gaat de decoder niet eens aan of kan ik niet verder zappen, of reageer veel later op de afstandsbedining.

Iemand hier idee hoe dat kan.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Opnemen - amino a-532 (ene x wel andere x niet)', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Amino 150 op versterker aansluiten. Settop boxen / digitale ontvangers IPTV : 2 01 okt 2017
vaste telefonie niet meer kunnen bellen Tele2 vaste telefonie (analoog) : 3 11 jun 2017
Fritzbox firmware v.a. 6.30 werkt niet goed met Tele2 Algemeen : 5 11 feb 2017
Na reparatie pc -pc via tv gebruiken lukt niet meer Algemeen : 1 01 jan 2017
zonnet email verzenden gaat niet meer Algemene computer vragen. : 16 06 sep 2016
Advertentie