obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier alles m.b.t. de TV diensten.
 Onderwerp afdrukken
problemen digitale t.v.
kampschreur
Mij is gebleken dat veel abonnementhouders van digitale TV in Huissen (gem. Lingewaard) problemen hebben met een goede ontvangst. Er treedt veel blokvorming op en de box slaat vele malen per dag vast, waardoor er gereset moet worden. De telemarkers van tele 2 die uw klacht opnemen leggen het probleem iedere keer bij de abonnementhouder neer. Zij sturen nieuwe boxen, modums en kabels op, maar niets wat helpt. Het probleem ligt kennelijk in een verbinding. Een en ander speelt al ruim 6 weken. Tele 2 heeft nu aangegeven onderzoek te doen naar het probleem, maar heeft het de afgelopen 5 dagen nog niet op kunnen lossen. Graag wil ik een ieder die problemen ondervindt met de ontvangst van digitale TV, met name in Huissen, verzoek te bellen naar Tele 2 en te vragen naar de technische dienst of minimaal de 2e lijns medewerker. Laat U niet afschepen door de telemarker met het bekende riedeltje van resetten enz. Daar zit het probleem niet.

Edit MOD; Post in het juiste forumdeel geplaatst
Gewijzigd door kobus1960 op 05 augustus 2010, 13:36
 
kobus1960
Hier is te lezen, (ook te vinden via de zoekfunctie) welk traject Tele2 aan het volgen is.
Men onderkent deze problemen, komen overal in Nederland voor.

Mededelingen Tele2 Webcare
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Tele2 Webcare
Beste Kampschreur,

Graag zou ik je postcode en huisnummer willen ontvangen of een klantnummer in een PB. Je zegt dat meerdere mensen in de omgeving hier last van hebben en graag zou ik dit willen onderzoeken. Zou je de gegevens en een telefoonnummer waar je op te bereiken bent willen sturen in een privebericht. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Danielle van Tele2
Gewijzigd door Tele2 Webcare op 06 augustus 2010, 16:22
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'problemen digitale t.v.', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Problemen Comtrend CT-6373 Modem-Router Algemeen : 23 06 jun 2017
Problemen met het verkrijgen van een IP adres Algemeen : 9 02 nov 2016
Problemen afstandsbediening glasvezel Tele2 Installatie en aansluit problemen Tele2 modems : 11 20 feb 2014
problemen draadloze snelheid. Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 11 13 feb 2014
Problemen met internet via utp Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 6 21 dec 2013
Advertentie