obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via analoge telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Mijn telefoon is zo dood als een pier
Conchita
Sinds vrijdagochtend 08-08-2010 doet mijn telefoon het niet meer.... (vaste telefonie)
Geen kiestoon, hélemaal niets, zo dood als een pier.
Als mensen mijn telefoonnummer bellen, dan krijgen zij een oudere dame aan de telefoon, die hier natuurlijk geen zin in heeft, en dus de telefoon erop gooit.
Zojuist Tele2 gebeld, klantenservice, die mij vertelde dat Tele2 sinds vrijdag naar een nieuw netwerk is overgezet, en dat daarbij 'kruizigingen' hebben plaatsgevonden.....dus zoals die mevrouw die gebeld wordt op mijn telefoonnummer.....
Wanneer de technische dienst mij hierover gaat bellen, dat wist de dame van Tele2 mij niet te vertellen.....
Wie zit ook hier met dit ongelofelijke ongemak?
 
cornfed
Je bent volgens mij de enige met dit probleem.
Dus je belt gewoon analoog via Tele2? Niet via een modem?

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Conchita
Ja precies, ik bel analoog, en niet via modem.
En ik geloof ook dat ik de enige ben?? Frown
 
cornfed
Er is enige tijd geleden bekend geworden dat Tele2 klanten die nu uitsluitend analoog bellen, overgezet worden op het Tele2 netwerk.
Voor de klant veranderd er in principe niets, maar dat overzetten kost enige dagen.
Je telefoonnummer moet geporteerd worden naar het Tele2 netwerk.
En als dat gebeurd is, kan je weer bellen.

Je moet enige tijd geleden een brief van Tele2 moet hebben gekregen waar dat aangekondigd werd.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Conchita
Oké, nou ten eerste heb ik die bewuste brief niet gehad, waar je het over hebt, maar goed ik ga er vanuit dat het gestuurd is?
Verklaart nóg niet waarom er een mevrouw Ham, er met mijn let wel!! geheime telefoonnummer er vandoor gaat.....
Dochters, ouders, broer hebben mij proberen te bellen, en dan neemt mevrouw Ham op???? Zij wél telefoon, mijn nummer dus, en ik een telefoon, zo dood als een pier.
 
cornfed
Het omschakelen zal wel verkeerd gebeurd zijn.
Mevrouw Ham zit nu op jouw lijn aangesloten.

Hoe dan ook, een monteur van Tele2 moet dit kunnen oplossen.

Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Mijn telefoon is zo dood als een pier', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Onmogelijk in te loggen bij mijn Payzaaccount. Algemeen : 4 18 mrt 2018
bellen vanaf mijn nummer Tele2 vaste telefonie (analoog) : 10 31 dec 2016
Mijn vraag is heel simpel kan ik nu wel of niet portforwarden Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 19 07 feb 2016
ik mag hier serieus mijn klacht doen? of ..... Klacht over Tele2 : 5 08 sep 2015
hoe benader ik mijn storage drive by 2 routers? Helpdesk : 8 15 aug 2015
Advertentie