Jep, Tele2 heeft het een en ander veranderd.
Zie dit topic: Tele2 blokkeert poort 25 uitgaand
Daar staat ook wat je moet veranderen.
Gewijzigd door cornfed op 24 augustus 2010, 17:48
ok, hartelijk dank cornfed.
heb poort 25 vervangen door 587, maar kan helaas nog niet zenden. Ben wel een stap verder: de test geeft nu nog maar 1 foutmelding ipv 2.
poort 26 geeft geen soulaas.
moet ik nog wat met verificatie of codering doen (wel/niet aanvinken)?
en wat verder nog te doen?
Even een aanvulling voor diegenen die Gmail middels Outlook willen benaderen.
Ik zie er het nut niet van in, maar er zijn mensen die dit graag willlen.
Exact dezelfde wijzigingen als bij Tele2, dus met verificatie en zelfde poorten.
Ik zie er het nut niet van in, maar er zijn mensen die dit graag willlen.
Ik gebruik het vooral tegen bekenden die niet zo zorgvuldig met je accounts omgaan .Alles maar doorsturen en dan ook nog geen BCC gebruiken .Dat ze graag zelf veel spam willen moeten ze zelf weten maar niet door hun .
Gewijzigd door Boompje op 05 september 2010, 12:08
Outlook verdient dezelfde zorgvuldigheid als Gmail, waarbij de gebruiker zelf verantwoordelijk is
voor doorsturen van allerlei spul. Gaat bij beiden net zo makkelijk/moeilijk,
De opbouw van het adresboek van Gmail gaat ongemerkt veel sneller, dat zou een nadeel kunnen zijn.
Veel mensen gaan eenmaal onzorgvuldig om met hun mail(adressen) (hoeveel heeft men er??).
Ik ben een voorstander van Gmail, omwille van praktische redenen, altijd alles bij de hand.
Erg handig als je diverse werkplekken hebt. Puur persoonlijk hoor
Hallo, Sinds Dinsdag werkt mijn HD recorder niet meer van Tele2. In het begin kreeg ik de melding: Nieuwe zenderlijst laden. Maar omdat dat zich telkens herhaalde eb ik de ontvanger een harde reset ge