obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Uitzendschema Tele2 voetbal
 Onderwerp afdrukken
Zenderaanbod en Eredivisie Live
jayjedi
Hoi allemaal,

Ben al een tijdje actief hier en in het begin met de nieuwe decoders heb ik veel gepost. Inmiddels zijn de grootste problemen wel verholpen.

Wel hoop ik dat men bij Tele2 het zenderaanbod gaat uitbreiden. Iedere andere aanbieder heeft bijvoorbeeld RTL Lounge erbij. Ook hebben andere aanbieders de zenders van de NPS zoals Holland doc, 101TV, Humor TV, Politiek 24 enz enz Weet iemand of deze of andere zenders erbij gaat zetten?

Dan even nog iets anders. Ik zag een heeeeele tijd terug bij de AH een voetbalkalender liggen van Eredivisie Live waarbij je, ik dacht twee maanden, gratis voetbal kon kijken via je provider. Ook Tele2 stond hierbij. Ik pak de code erbij en bel naar eredivisie Live. Sorry meneer Tele2 heeft besloten toch niet mee te doen aan de actie. Nu was die kalender maar 4 euro dus heb het maar zo gelaten, maar baalde wel.

Nu zag ik op TV reclame weer van eredivisie Live met de actie 10 weken voor 10 euro. Ik bel tele2 op en zeg dat wil ik ook! Wat denk je....tele2 doet weeeeer niet mee met de actie. Iedere andere provider wel, maar Tele2 NIET!

Ik bellen naar Tele2 want ik wil gewoon eens kijken of het was is voor me. Dus ik vraag aan hem wat het kost en of ik het zou kunnen proberen voor zeg een maand. Nee meneer kost 15 euro per maand en u zit er meteen een jaar aan vast.

Wat zijn dat voor een prijzen?!?!?! En wat is dit voor een klantvriendelijkheid van 0,0!!! Ik heb online gekeken maar Tele2 is echt 1 van de duurste providers qua Eredivisie Live. Waarom doet Tele2 dit? waarom niet gewoon meedoen met die akties van Eredivisie Live? En je biedt je klanten wat service en je verdient er in the longrun zelf ook nog wat aan!

gr
Jay
 
kobus1960
Tele2 zit er niet voor de consument, zit er alleen voor de Zweedse eigenaren.
Zakken vullen, en vooral de zakelijke markt bedienen, 1 troost, zie hier,
Mededelingen Tele2 Webcare update komt
op 1 september, verder nog geen toezeggingen. Zelfs de onderhandelingen
met BBC zijn nog niet afgerond..........
Gewijzigd door kobus1960 op 26 augustus 2010, 16:22
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jena
Dat bedoel ik, ik vind het schandalig dat tele 2 niet mee doet, mislijdende reclame, Discriminatie.Ik wil zoals eerder aangegeven in een topic ook eredivisie live 10 weken voor 10 euro. Er wordt reclame gemaakt en in het 1e spotje staat er niet duidelijk bij met uitzondering van tele2. pfffff
dan maar via sopcast kijken. beter iets dan niets. en 15 euro p/m lekker de duurste van allemaal en inderdaad jaar er aan vast en vergeet niet de aansluitkosten want ze hebben heel wat werk om het aan te sluiten............
 
cornfed
Mededelingen Tele2 Webcare
Post #10
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Zenderaanbod en Eredivisie Live', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Tele2 klanten test live tv app voor tablet en smartphone Algemeen : 2 14 aug 2014
my book live op tele2 modem (MAC) Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 12 sep 2012
Lang verifieren bij Windows Live Mail Storing : 2 18 feb 2012
Xbox Live doet het niet meer! Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 55 22 mrt 2011
Advertentie