obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geef hier je wensen aan. Wat ontbreekt er?
 Onderwerp afdrukken
hele slechte layout site
wallia
Nou Olga, ben zelf een klant van Tele2 en ben al te blij met deze forum, waar je met je problemen aan kan komen en onderling altijd iemand is, die een goed advies geeft. Moet je bij ZeelandNet kijken, op het forum! Staat achter de meeste onderwerpen : GEEN BERICHTEN, GEEN BERICHTEN !!! In 1 oogopslag te overzien, alleen schiet er niemand wat mee op. Mijn zwager die daar in Zeeland woont, ergert zich hier aan en vind juist het Tele2-Forum geweldig, omdat elke klant daar zijn problemen kwijt kan en van alle kante reacties (positieve) krijgt. Dus niet zo negatief reageren op deze site, jij bent de eerste wanklank, die zich heeft aangemeld en daar staan wij (wel- of geen fervente aanhangers van Frank) niet op te wachten !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
olga
wow.
ik zeg toch niet dat de hele site waardeloos is of dat de mensen die het hebben gemaakt kneuzen zijn. Integendeel. Het enige wat ik zei, is dat de layout beter kan. Dat heb ik gezet bij 'wat ontbrekt er aan deze forum'. Ik weet dat jullie er veel moeite voor hebben gedaan en alles, maar jullie kunnen ook adequaat reageren op mijn opmerkingen. Misschien dat ik mensen persoonlijk heb geraakt met mn eerste post, dat was niet de bedoeling. Wat betreft de vele hits en leden, dat zegt veel over de kwaliteit van tele2 diensten.
 
kobus1960
Da's mede het aardige van forums, ieder z'n eigen mening.
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'hele slechte layout site', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
hele oude modem vervangen door een oude modem? Algemeen : 5 26 mei 2015
Slechte Wifi verbinding op Comtrend modem Internet tot 50 Mbit/s via VDSL : 6 22 dec 2012
Zeer Slechte Klantenservice Klacht over Tele2 : 2 30 aug 2012
uiterst slechte service Tele2 mobiele telefonie (GSM) : 2 27 jul 2012
Site werkt niet maar is online,alles geprobeerd! Algemeen : 4 31 mei 2011
Advertentie