obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Geen verbinding met internet. Meld hier storingen. Zo kunnen storingen inzichtelijk gemaakt worden.
 Onderwerp afdrukken
Verbinding hapert verzameltopic
cornfed
Hetzelfde probleem met alle radiostreams?
En wat doet de stream op je pc/laptop? Hetzelfde probleem?
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jtb
Bij mij valt de laatste tijd ook heel vaak de internet verbinding weg, ik ervaar dit op de laptop, de desktop en beide mobiele telefoons. Dit is zeer storend. Tijdens downloaden valt de verbinding steeds weg, tevens met msn of ik kan uberhaupt geen verbinding met internet maken. Een reboot van het modem helpt 9 van de 10 keer niet.
 
DennisW
Al een tijdje geen last van haperende verbinding gehad, tot afgelopen weekend.

Het begon rond middernacht toen de verbinding opeens weg viel. (rood lampje op router). Dit kwam na 20 minuten ongeveer weer terug, maar draadloze verbinding was er niet meer. Netwerk werd wel gevonden (uitstekend bereik). ook toen ik de naam van de verbinding veranderen werd dit door de apparaten opgepikt maar kon geen verbinding maken.

Na 20x de router gereset te hebben had ik opeens weer verbinding, maar heel onstabiel en enorm sloom op wifi. Dan praat ik over downloadsnelheden van 10kb/s. Via kabel heb ik geen last van lage snelheden, maar wel weer het al oude wegvallen van de verbinding om de minuut.
 
jessie
Sinds 17 april viel het me ineens op dat tijdens het opnemen ik geen andere zender kon kijken. Tenminste niet zonder de welbekende vast lopende beelden en tjerp geluiden. 's Avonds wilde mijn vrouw op de slaapkamer even tv kijken, op dat moment keek ik in de woonkamer tv. Je raadt het al, weer vast lopende beelden. Naar mijn mening lag het probleem aan een te lage snelheid voor een tweede tv stream. Heb toen direct Tele2 gebeld en het probleem uitgelegd. Uiteindelijk werd er een monteur aangestuurd. Deze heeft het modem vervangen en de aansluiting van het ISRA-punt naar modem vervangen. Helaas bleek later zonder resultaat. Vervolgens werd er een monteur van KPN aangestuurd die hier ongeveer een kwartier is geweest. Ook dit korte bezoekje was zonder resultaat. Opnieuw werd er een KPN monteur aangestuurd die op nieuw het ISRA-punt heeft na gekeken en nog wat metingen heeft gedaan. Volgens hem moest het nu goed zijn, maar tijdens de kop koffie kon ik hem laten zien dat het probleem nog niet verholpen was. In opdracht van deze monteur werd er voor de derde keer een KPN monteur aangestuurd. Deze monteur was zo vak bekwaam dat hij een ondergrondse lijn meting kon doen.
Met lijn was echter niks mis. De monteur heeft toen vanuit de wijkcentrale contact gezocht met Tele2 (wat eigenlijk niet mocht volgens hem) om de lijn volledig open te gooien kwa snelheid. Het resultaat hier in huis bleef echter hetzelfde. Als hij een meting deed op het ISRA-punt kwam de snelheid zo rond de 14Mb. Maar deed ik een snelheidstest (bedraad) op de pc zat ik op de 8/9 Mb. Ook met beide tv's aan nog steeds haperend beeld. Ik vroeg aan de monteur hoe dit nu kon. Hij vertelde mij dat het modem waarschijnlijk op 10Mb intrained. Op mijn vraag waarom het de afgelopen 14 maanden wel goed heeft gewerkt en nu ineens niet meer zei hij dat Tele2 waarschijnlijk met mijn profiel in de centrale heeft zitten klooien. Dit was een zeer bekend probleem volgens hem. Twee huizen verderop, dus verder van de centrale, halen ze een snelheid van 14Mb. Ook met een Tele2 abbo, maar met een aansluiting van KPN. Mijn aansluiting zit in apart gedeelte van de wijkcentrale die van Tele2 is. De monteur mocht daar eigenlijk ook niet komen. Hij wist mij wel te vertellen dat er bij een normale aansluiting ongeveer 30 a 40 meter kabel in de centrale ligt. Bij mijn aansluiting ligt er echter 300 tot 400 meter kabel in de centrale Shock
De monteur heeft echt zijn uiterste best gedaan om het probleem op te lossen, maar het probleem bleef. Hij zou contact opnemen met Tele2 en Tele2 zou weer contact met mij zoeken. Twee dagen later belde T2. Ze wilden langs komen met een monteur van KPN en één van T2 er zou nog contact worden opgenomen. Weer twee dagen later werd er gebeld en zeiden toen dat het probleem niet kon worden opgelost en met de vraag wat wij nu wilde. Kosteloos opzeggen heeft mijn vrouw toen aangegeven. Wij zouden hierover worden terug gebeld. Drie dagen later nog geen telefoon, dus zelf maar gebeld. Uiteindelijk heb ik alles kosteloos op kunnen zeggen en ben ik na bijna vijf jaar klant te zijn geweest op 6 juni 2011 van Tele2 af.
 
kobus1960
Je schiet er op het moment niet veel mee op, maar je hebt weer een vrije providerkeuze.
Dit verhaal lezende ben ik weer blij dat ik vorig jaar opgestapt ben. Slechte zaak voor een
ISP om je zo te profileren. Dit wordt weer door veel lezers meegenomen.
Succes met je nieuwe provider!! Al een idee??
Ex Tele2, nu Ziggo Cool...
 
jessie
Ik ga internet van Online voor een jaar proberen, eens kijken of dat wat is. De vaste telefoon gaat de deur uit. Tv kijken ga ik doen via satelliet. Vanmiddag net een complete set aangeschaft in een sat winkel. Een erg duur geintje, maar heb ik wel wat ik wil. Kan ik straks eindelijk BBC kijkenGrin
 
cornfed
Je hebt dus vier keer een monteur over de vloer gehad?
Terwijl sommige klanten bijna moeten smeken om een monteur.
Hoe doe je dat?

Ik vermoed dat er capaciteitsproblemen zijn in de centrale.
De monteur meet gewoon wat mogelijk is over de telefoonlijn.
Als Tele2 daar dus onder blijft, is daar ergens iets mis.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
jessie
Ja, de eerste monteur was er één van Imtech. De andere drie van KPN.
Geen idee hoe ik dat doe. Kwestie van geluk denk ik dat ik de juiste T2 medewerker aan de lijn heb gehad. Heb niet zelf om de monteurs gevraagd, daar kwam T2 zelf mee. Wel onder de voorwaarden dat als het probleem bij mij zou liggen de kosten ook voor mij waren. En natuurlijk vriendelijk blijven aan de lijn al is dat soms lastig.
 
cornfed
Geduld en beleefdheid hebben je zeker goed geholpen.
Maar je moet ook kunnen 'meelullen' met de helpdesk.
Ik lees vaak dat iemand de oplossing al weet en probeert zijn oplossing te forceren op de helpdesk.
Dan gaan er veel deuren dicht. Ook al heeft diegene misschien wel gelijk.
Dan nog moet je alle procedures volgen om verder te komen.
Kijk voor de beste satelliet links naar Satelliet.start-plaats.nl
 
agapigirl
[img][/img]Zo lekker van dat gezeik af van tele2.
Met constant storingen en lage internet snelheid ,wat zogenaamd aan de bekabeling van het huis ligt ,maar nou zit ik bij T-MOBILE OP DE ZELFDE BEKABELING en haal wel de complete snelheid binnen.
Ik betaalde voor internet verbinding van 20MB en ik kreeg Max 11 MB , nou bij t-mobile ik betaal voor 20 MB en ik krijg 19,98 MB lang leven t-mobile. (EN GOEDKOPER OOK )
het zelfde geld ook voor de tv en telefonie , tv die ook niet in orde was. NU PERFECT BEELD
LANG LEVEN T-MOBILE !!!!!!!!
LANG LEVEN T-MOBILE !!!!!!!!
LANG LEVEN T-MOBILE !!!!!!!!
LANG LEVEN T-MOBILE !!!!!!!!
LANG LEVEN T-MOBILE !!!!!!!!
LANG LEVEN T-MOBILE !!!!!!!!
LANG LEVEN T-MOBILE !!!!!!!!
agapigirl voegde bij, bestand:

Registreer en/of log in voor toegang tot deze bijlage.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Verbinding hapert verzameltopic', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Airport verbinding verbreekt steeds Algemeen : 1 13 apr 2020
VPN verbinding Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 2 01 mrt 2016
Opeens geen verbinding meer met Linux Live CD Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 37 21 okt 2015
Trage internet verbinding Snelheid : 1 18 dec 2014
wifi verbinding op mij LG lukt maar niet Algemeen : 2 12 sep 2014
Advertentie