Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
AFKOOPSOM
Redelijk Redelijk 44%[4 stemmen]
Onredelijk Onredelijk 11%[1 stem]
Onredelijk, 3 maanden is redelijker Onredelijk, 3 maanden is redelijker 11%[1 stem]
Onredelijk, 1 maand is redelijker Onredelijk, 1 maand is redelijker 33%[3 stemmen]
Totaal stemmen : 9
 Onderwerp afdrukken
AFKOOPSOM
marcballijns
Als je een beetje pech hebt en je wil je abonnement bij Tele2 opzeggen dan dien je als de verloopdatum over ongeveer 1 jaar is dan betaal je € 299,50 (dat is 10 maanden). Wat vinden jullie daarvan?
 
cornfed
Je moet ook niet je contract opzeggen, maar Tele2 in gebreke stellen.
De procedure is bekend hier en al meerdere malen uitgelegd op het forum.

Dus waarom de moeilijk weg bewandelen?
 
marcballijns
Ja, maar er moet toch, buiten de hierboven genoemde manier, een normale manier zijn?
 
cornfed
Je sluit een contract af. Als je daar onderuit wilt, moet je betalen.
Dat is overal zo.

Je moet je contract in jouw voordeel gebruiken.
Jij moet betalen voor geleverde diensten, maar Tele2 moet jou ook die diensten leveren.
Dus als Tele2 niet levert of met storingen, kan je onderuit je contract uitkomen.
Gratis, want de schuld ligt dan bij Tele2.

Nu ligt de schuld bij jou..!
Gewijzigd door cornfed op 12 September 2010, 12:27
 
marcballijns
Ja, maar 10 maanden betalen is toch wat overtrokken om van je contract af te komen, toch?
 
cornfed
Dat is de inhoud van je contract.
Toen je die afsloot, stemde je daarmee in.

Het is niet leuk (duur) voor je, dat begrijp ik, maar daarvoor heb je procedure van ingebrekestelling.
Dan kost het je niets.

Ben je al afgesloten of zo? Misschien kan je om coulance vragen vanwege je problemen.
Lijkt mij een zaakje voor Webcare.
 
toetsie
Ik ben het helemaal met cornfed eens.
ex Tele2, nu Ziggo
 
marcballijns
Kan allemaal zo zijn, maar ondertussen maanden zijn er problemen met MSN en downloaden en maakt Tele2 officieel aan al haar klanten niet bekend wat er aan de hand is en moet alles via forums uitzoeken wat er speelt. Lijkt mij niet klantvriendelijke allemaal. Overweeg sterk om een brief aan Tele2 te schrijven en hen een maand de tijd te geven om alles te verhelpen, zo niet dan einde contract!
Heb er aan deze kant alles aangedaan...modem naar aansluitpunt te brengen en nieuwe kabels!
 
marcballijns
Wij hebben u sinds 2 maanden een instabiele verbinding. MSN-berichten komen niet aan c.q. worden niet bij ons bezorgd. Downloads worden door de instabiele verbinding niet voltooid.

Wij hebben er alles aangedaan om de stabiliteit te verhogen door de modem/router, m.b.v. een monteur, dichterbij het aansluitpunt te brengen. Tevens hebben wij de bekabelde verbindingen gedaan met nieuwe kabels.

Via allerlei forums vernemen dat velen met ons dezelfde problemen hebben.
 
cornfed
Dan is het tijd om Tele2 in gebreke te stellen.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'AFKOOPSOM', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Advertentie