Onderwerp bekijken
Nog geen categorie gevonden waar je je post kwijt kunt? Dan hier maar.
Pagina 1 van 2: 12
|
AFKOOPSOM | ||||||||||||||||||||
|
AFKOOPSOM
|
|
marcballijns |
Geplaatst op 12 September 2010, 11:15
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 26 Aug 2010 |
Als je een beetje pech hebt en je wil je abonnement bij Tele2 opzeggen dan dien je als de verloopdatum over ongeveer 1 jaar is dan betaal je € 299,50 (dat is 10 maanden). Wat vinden jullie daarvan? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 12 September 2010, 12:07
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Je moet ook niet je contract opzeggen, maar Tele2 in gebreke stellen. De procedure is bekend hier en al meerdere malen uitgelegd op het forum. Dus waarom de moeilijk weg bewandelen? |
|
|
marcballijns |
Geplaatst op 12 September 2010, 12:12
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 26 Aug 2010 |
Ja, maar er moet toch, buiten de hierboven genoemde manier, een normale manier zijn? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 12 September 2010, 12:26
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Je sluit een contract af. Als je daar onderuit wilt, moet je betalen. Dat is overal zo. Je moet je contract in jouw voordeel gebruiken. Jij moet betalen voor geleverde diensten, maar Tele2 moet jou ook die diensten leveren. Dus als Tele2 niet levert of met storingen, kan je onderuit je contract uitkomen. Gratis, want de schuld ligt dan bij Tele2. Nu ligt de schuld bij jou..! Gewijzigd door cornfed op 12 September 2010, 12:27 |
|
|
marcballijns |
Geplaatst op 12 September 2010, 13:02
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 26 Aug 2010 |
Ja, maar 10 maanden betalen is toch wat overtrokken om van je contract af te komen, toch? |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 12 September 2010, 13:09
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Dat is de inhoud van je contract. Toen je die afsloot, stemde je daarmee in. Het is niet leuk (duur) voor je, dat begrijp ik, maar daarvoor heb je procedure van ingebrekestelling. Dan kost het je niets. Ben je al afgesloten of zo? Misschien kan je om coulance vragen vanwege je problemen. Lijkt mij een zaakje voor Webcare. |
|
|
toetsie |
Geplaatst op 12 September 2010, 13:16
|
Activiteit » Netgear WNDR3800 Berichten: 130 Lid sinds: 11 Jun 2008 |
Ik ben het helemaal met cornfed eens.
ex Tele2, nu Ziggo
|
|
|
marcballijns |
Geplaatst op 12 September 2010, 13:20
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 26 Aug 2010 |
Kan allemaal zo zijn, maar ondertussen maanden zijn er problemen met MSN en downloaden en maakt Tele2 officieel aan al haar klanten niet bekend wat er aan de hand is en moet alles via forums uitzoeken wat er speelt. Lijkt mij niet klantvriendelijke allemaal. Overweeg sterk om een brief aan Tele2 te schrijven en hen een maand de tijd te geven om alles te verhelpen, zo niet dan einde contract! Heb er aan deze kant alles aangedaan...modem naar aansluitpunt te brengen en nieuwe kabels! |
|
|
marcballijns |
Geplaatst op 12 September 2010, 15:59
|
Activiteit Berichten: 20 Lid sinds: 26 Aug 2010 |
Wij hebben u sinds 2 maanden een instabiele verbinding. MSN-berichten komen niet aan c.q. worden niet bij ons bezorgd. Downloads worden door de instabiele verbinding niet voltooid. Wij hebben er alles aangedaan om de stabiliteit te verhogen door de modem/router, m.b.v. een monteur, dichterbij het aansluitpunt te brengen. Tevens hebben wij de bekabelde verbindingen gedaan met nieuwe kabels. Via allerlei forums vernemen dat velen met ons dezelfde problemen hebben. |
|
|
cornfed |
Geplaatst op 12 September 2010, 17:15
|
Superbeheerder Berichten: 5398 Lid sinds: 04 Aug 2008 |
Dan is het tijd om Tele2 in gebreke te stellen. |
|
|
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
| |
Pagina 1 van 2: 12
Spring naar forum: |
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'AFKOOPSOM', te verwijzen!
BBcode: | |
HTML: |
Advertentie