obey-robots.txt
Onderwerp bekijken
Post hier ervaringen en problemen met bellen via internet voip telefonie.
 Onderwerp afdrukken
Voip / Sip / Trixbox
mmoreice
Hoi Allemaal,

Ik heb een eigen telefoonserver en zou dolgraag mijn Tele2 nummers (ik heb Tele2 compleet met twee vaste nummers) willen gebruiken in deze telefoonserver (trixbox).

Is er een manier om via SIP verbinding te maken en de verbinding in mijn modem uit te schakelen?

Indien dit niet kan zou ik moeten opzeggen bij Tele2 wat ik jammer zou vinden. In dat geval zou ik de nummers kunnen porteren naar een andere aanbieder die wel sip aanbiedt.

Ik hoop dat iemand wat SIP settings van Tele2 erbij kan toveren?

Alvast dank!
MmoreIce.
 
cornfed
Alle telefoniegegevens zijn geheim. Dus je hoeft niet te hopen dat je de Tele2 nummers kan integreren in de Tribox.
Daarbij gebruikt Tele2 nog steeds H.323 in plaats van SIP, zover ik mij kan herinneren.
 
Deze website gebruikt Awin affiliate links en Google advertenties, om deze service voor iedereen gratis te houden.
Spring naar forum:
Nieuw onderwerp Antwoorden
Gebruik BBcode of HTML om naar; 'Voip / Sip / Trixbox', te verwijzen!
BBcode:
HTML:
Vergelijkbare onderwerpen
Onderwerp Forum         Laatste bericht
Voip instellingen voor MediaAccess TG789bvn Netwerk vragen, uitbreidingen en instellingen : 1 10 jan 2018
Tele2 voip: is dat SIP of H.323 Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 2 10 jul 2017
KLACHT onjuist voorgelicht bij aanschaf Tele2 "VOIP" Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 10 07 aug 2011
VOIP bij b.v. BudgetPhone met Fiberspeed modem Tele2 vaste telefonie via internet (VOIP) : 3 20 jul 2011
Voip Internet instellingen in modem Algemeen : 9 20 jun 2011
Advertentie